قهرمان جنگ‌های آمریکا زن بود یا جنسیت بینابینی داشت!
کد خبر: ۱۴۳۸۰۲
تاریخ انتشار: 2019 May 06    -    ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
به لطف پیشرفت آزمایش‌ها، دیگر با مرگ و مدفون شدن اشخاص، یک سری نکات مبهم زندگی یا رازها در مورد او از بین نمی‌رود. حالا دیگر به کرات پیکر و بقایای بدن اشخاص شده به بهانه‌های مختلف مورد آزمایش قرار می‌گیرد. این آزمایشات، حقایقی در مورد سبک زندگی و نیز علت واقعی مرگ آنها را روشن می‌کنند.

قهرمان جنگ‌های استقلال آمریکا – کازیمیر پولاسکی- در واقع یک زن بود یا جنسیت بینابینی داشت!

قهرمان جنگ‌های استقلال آمریکا – کازیمیر پولاسکی- در واقع یک زن بود یا جنسیت بینابینی داشت!به گزارش «تابناک با تو»؛ به لطف پیشرفت آزمایش‌ها، دیگر با مرگ و مدفون شدن اشخاص، یک سری نکات مبهم زندگی یا رازها در مورد او از بین نمی‌رود. حالا دیگر به کرات پیکر و بقایای بدن اشخاص شده به بهانه‌های مختلف مورد آزمایش قرار می‌گیرد. این آزمایشات، حقایقی در مورد سبک زندگی و نیز علت واقعی مرگ آنها را روشن می‌کنند.

کازیمیر پولاسکی، ژنرال شاخص جنگ‌های استقلال آمریکا، اصالت لهستانی داشت. به تازگی پژوهشگران دانشگاه جورجیای جنوبی، جسد او را که در ساوانا مدفون بود، مورد آزمایش قرار دادند.

مشاهده ظاهری و اندازه‌گیری ابعاد و نسبت‌های در اسکلت استخوانی او شک‌هایی برانگیخت. یکی از چیزهایی که با آن می‌توان قضاوت کرد یک اسکلت متعلق به یک زن یا مرد است، شکل لگن است. لگن در زن‌ها تخم‌مرغی شکل و پهن است.

محققان هم متوجه شدند که لگن کازیمیر پولاسکی به همین شکل است. ضمن اینکه ساختار استخوان‌های صورت و فک هم این نظر را تایید کردند.

آنها در ضمن آثار سواری‌های طولانی را روی لگن پولاسکی و نیز زخمی را روی دست راست او شناسایی کردند.

البته پیش از این هم شک‌هایی در مورد جنسیت پولاسکی وجود داشت. اسکلت او طول و ضخامت استخوانی‌ای داشت که بیشتر او را شبیه یک زن می‌کرد تا مرد. با این همه چون در سابق امکان تطابق DNA وجود نداشت، نتایج این بررسی مقدماتی هیچگاه علنی نشد. در دور جدید بررسی DNA در اسکلت با DNA یک از خویشاوندان او تطابق داده شد و تایید شد که اسکلت واقعا متعلق به پولاسکی است.

البته بدن پولاسکی به آندازه کافی هورمون جنسی مردانه یا آندروژن ترشح می‌کرد در حدی که ریش بر صورتش بروید و مقداری هم تکامل اعضای تناسلی داشته باشد. او به عنوان یک پسر غسل تعمید داده شده بود.

با این همه بررسی زندگینامه او نشان می‌دهد که او هرگز در زندگی‌اش ازدواج نکرده بود. گرچه مدت کوتاهی رابطه نزدیکی با یک زن داشت که این رابطه با زادواج زن با یک شاهزاده لهستانی قطع شد.

منبع: یک پزشک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار