سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد + جزئیات
کد خبر: ۱۴۳۴۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 April 30    -    ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵

سایت فاکس اسپورت آسیا نوشت، احتمال دارد دیک ادووکات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شود.
 پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، کارلوس کی روش از فوتبال ایران رفت و تکلیف انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همچنان بلاتکلیف است و گزینه‌های زیادی برای حضور روی نیمکت تیم ملی مطرح شده اند تا جاییکه دیروز (دوشنبه) سایت ساندی پست از دیک ادووکات هلندی به عنوان گزینه جدی فدراسیون فوتبال ایران نام برد.

این رسانه در خبری که درباره مدنظر قرار گرفتن سرمربی ۷۱ ساله اسبق تیم ملی هلند از سوی مسئولان فدراسیون اسکاتلند به عنوان جانشین الکس مل لیش که به تازگی از هدایت آبی‌ها برکنار شده نام برده است ادووکات را به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران هم معرفی کرده است.

سپس عبدالکاظم طالقانی، عضو هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: اولین بار است نام این سرمربی (دیک ادووکات) را می‌شنوم و با اطمینان می‌گویم تاکنون هیچ مذاکره‌ای از سوی فدراسیون فوتبال ایران با او انجام نشده است. در روز‌های اخیر نام افراد زیادی به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی مطرح شده اند که هیچ از این اسامی واقعیت ندارد.

البته دقایقی پیش، توئیتر فاکس اسپورت آسیا از احتمال قبول هدایت تیم ملی ایران توسط ادووکات هلندی خبر داد و نوشت: آیا او سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌شود؟

این رسانه در پایان نوشت: ادووکات سابقه سرمربیگری در تیم ملی کره جنوبی، تیم ملی هلند و تیم ملی روسیه را دارد.

در پایان گفتنی است، تیم ملی فوتبال ایران ۱۶ خرداد در دیداری دوستانه باید به مصاف تیم سوریه برود که به طور قطع سرمربی جدید تا آن زمان مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد + جزئیات

باشگاه خبرنگاران

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
0
مربی هفتاد ویک ساله برای تیم ملی ؟ !
اینکه دیگر حالی برایش نمانده که بخواهد فعالیت آموزشی ورزشی داشته باشد ؟ وقت و پول هدر دادن است کمیته فنی فدراسیون خواب است ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار