فال روزانه سه شنبه 10 اردیبهشت 1398
کد خبر: ۱۴۳۴۲۵
تاریخ انتشار: 2019 April 30    -    ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

به گزارش «تابناک با تو»؛چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 10 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال بیش از همیشه به خودتان می بالید، زیرا تغییرات خوبی که نتیجه تلاش هایتان بوده، در زندگی تان رخ می دهد. سر خود را بالا بگیرید زیرا هر روز از روز قبل بالاتر و موفق تر خواهید بود. سعی کنید که وقت تان را صرف کارهای بیهوده نکنید. اگر از چیزی لذت نمی برید، آن را از زندگی تان دور کنید، می خواهد کارتان باشد یا حتی روابط دوستانه و عاطفی تان. در این سال فقط به دنبال کارهایی باشید که به شما انرژی می دهد. هدف هایتان را بشناسید و در راستای آنها قدم بردارید. در ماه آبان باید تصمیمات مهمی بگیرید که بر شرایط مالی شما تاثیر می گذارد، بنابراین با احتیاط قدم بردارید. روابط عاشقانه شما در این سال بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت و هیجانات بیشتری را تجربه خواهید کرد. اگر اتفاقات بد گذشته را فراموش کنید، اتفاقات زیباتری جای آنها را می گیرند. پس از همین حالا برای یک زندگی ایده آل تر دست به کار شوید، زیرا خوشبختی شما در دست های خودتان است.

فروردین
مشکلی ذهن تان را درگیر کرده اما آنقدرها که شما آن را پیش خودتان بزرگ کرده اید، مهم نیست. پس نگران نشوید زیرا به زودی این مشکل هم بر طرف خواهد شد و شما روزهای خوبی را پیش رو خواهید داشت. شما فرد مهربانی هستید اما حرفی از دهن تان در رفته که موجب ناراحتی یکی از اطرافیان تان شده است، بهتر است برای این که زودتر از این عذاب وجدان خلاص شوید، به سراغ اش رفته و این سوتفاهم را برطرف کنید. اگر صادقلنه حرف دلتان را بزنید، زودتر از این وضعیت خلاص می شوید.

اردیبهشت
امروز هر چه رک تر باشید بهتر است. اگر بخواهید حرف هایتان را بخورید، مطمئن باشید که ضرر خواهید کرد. در محیط کار سعی کنید بر چیزی اصرار نکنید زیرا بی فایده است. به جای آن کمی آرامش خود را حفظ و با مسائل به سادگی برخورد کنید. اگر چه شما فرد گوشه گیری هستید اما این روزها از کنار دیگران بودن لذت خواهید برد. دوستان تان شما را به گشت و گذار بیرون از خانه دعوت می کنند، بهتر است آن را قبول کنید و از لحظات خود لذت ببرید

خرداد
امروز بی دلیل کمی کم صبر شده اید و از هر چیزی زود دلگیر می شوید. بنابراین بهتر است که سعی کنید خیلی با دیگران در ارتباط نباشید. بهتر است کمی ورزش و سپس در خانه استراحت کنید، آن وقت می بینید که چقدر حال و هوایتان بهتر خواهد شد. شما مشترکات زیادی با فرد مورد علاقه تان دارید، اما تنها چشمان تان را به روی مشکلات تان باز کرده اید. بهتر است که نیمه پر لیوان را ببینید در غیر این صورت نه تنها او را از دست می دهید، بلکه پشیمانی نیز به سراغ تان خواهد آمد.

تیر
امروز بیش از روزهای قبل به روابط احساسی تان اهمیت دهید و از آن مراقب کنید. با شریک زندگی تان بیشتر در تماس باشید. این کار نگرانی های شما را نیز از میان خواهد برد. اخیرا یکی از دوستان نزدیک تان ارتباطش را با شما کم کرده، اما نگران نباشید زیرا به زودی همه چیز به حالت طبیعی خود باز می گردد. حتی با برطرف شدن سوتفاهم ها رابطه شما بهتر از قبل خواهد شد. در محیط کاری فضایی برای پیشرفت شما فراهم خواهد شد که بهتر است از آن نهایت استفاده را بکنید.

مرداد
تغییراتی در زندگی تان رخ داده که هماهنگی با آن برایتان کمی سخت است اما نگران نباشید با گذشت زمان همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. سعی کنید این استرس را با کارهایی که به آن علاقه دارید یا ورزش رفع کنید. زندگی عاطفی شما به زودی رمانتیک ترین لحظات را تجربه خواهد کرد. اگر برای اولین بار با فردی قرار ملاقات دارید، به زودی می فهمید که طرف مقابل تان فردی منحصر بفرد است که شما مدت ها به دنبال اش بوده اید. فقط احتیاط را رعایت کنید تا همه چیز به خوبی پیش رود.

شهریور
لازم نیست که برای حرف هر کسی ارزش قائل شوید. در این صورت باید زندگی تان را بر وفق مراد دیگران پیش ببرید. بنابراین گاهی بدون توجه به حرف دیگران راهی را که خودتان می خواهید در پیش بگیرید. به زودی سفری در پیش دارید که می تواند درهای تازه ای را به رویتان بگشاید. سعی کنید که با برنامه ریزی پیش روید تا سریع تر به هدف تان برسید. امروز چیزی آزارتان می دهد، بهتر است که آن را بدون طفره رفتن با دیگران در میان بگذارید.

 

مهر
امروز باید در جمعی حرف بزنید، برای کاهش استرس سعی کنید که کلام تان خلاصه و مفید باشد. کلماتی که به زبان می آورید می تواند زندگی شما را زیر و رو کند، پس آنها را محتاطانه تر انتخاب کنید. اگر می خواهید کمی حال و هوایتان عوض شود، به فضای باز بروید و کمی نفس عمیق بکشید. این کار استرس شما را کاهش می دهد. مدتی است با عشق زندگی تان ارتباط خوبی ندارید اما امروز بهترین فرصت است تا با گفت و گو کنید و تمام آنچه در دلتان مانده را در میان بگذارید.

آبان
با شخصی که در حضورش در زندگی تان مهم است، یک بار برای همیشه رک و پوست کنده حرف بزنید و سنگ هایتان را وا بکنید. کلید موفقیت شما صداقت است. امروز در محیط کار تمرکز لازم را ندارید. اگر چه در حالت معمول سر و صدا اعصابتان را خرد نمی کند اما امروز ممکن است کمی روی اعصاب تان باشد. صبور باشید تا شرایط ایده آل تان فراهم شود. اگر می خواهید فردی را تحت تاثیر قرار دهید، هر چه زودتر او را به یک شام در فضایی رمانتیک دعوت کنید. زمان در حال گذر است و شما با نشستن تنها وقت تان را تلف می کنید. پس تکانی به خود دهید.

آذر
حتی اگر فکر می کنید که پول کافی در اختیار دارید، بهتر است که آن را پس انداز کنید زیرا سرنوشت غیر قابل پیش بینی است. شما فردی شوخ طبع هستید به همین دلیل اطرافیان تان گاهی تفاوت بین حرف های جدی و شوخی شما را درک نمی کنند و ممکن است گاهی دچار سو تفاهم نیز بشوند، برای جلوگیری از این شرایط قبل از بیان حرف هایتان کمی فکر کنید. به تازگی یک مشاجره با شریک زندگی تان داشته اید که ختم به خیر می شود. پس بدون بیهوده نگران نباشید.

دی
شما هفته سختی پیش رو دارید که بهتر است انرژی خود را برای مسئولیت های جدید ذخیره کنید. از امروز سعی کنید که کارتان را جدی تر بگیرید. تحرک و ورزش می تواند بر روحیه شما تاثیر بسزایی داشته باشد پس آن را به برنامه روزتان بیافزایید. به زودی فردی را ملاقات می کنید که از صحبت کردن با او سیر نمی شوید. اگر می خواهید رابطه تان با او ادامه یابد، با احتیاط قدم بردارید. شاید رک بودن بیش از حد در این شرایط به نفع تان نباشد. بنابراین برای بیان احساسات تان کمی صبر کنید.

بهمن
اگر نگران وضع مالی خود هستید، بدانید که با برنامه ریزی دقیق این مشکل هم برطرف خواهد شد. آرزوهایی در سر دارید که بهتر است آنها را روی برگه ای بنویسید و برای رسیدن به آنها از همین حالا پله پله برنامه ریزی کنید. این هفته بهتر است که دست به خرید و فروش نزنید. اگر می خواهید سرعت پیشرفت تان بیشتر شود، باید قید برخی از برنامه های دیگر زندگی تان را بزنید. خبر خوشی در راه است، خودتان را برای یک شادی بزرگ آماده کنید.

اسفند
خواسته هایتان را بشناسید و برای آنها ارزش بیشتری قائل شوید. وقت آن رسیده که برای خودتان بیش از دیگران دل بسوزانید. هر چه بیشتر به فکر خودتان باشید، به اهداف تان نزدیک تر خواهید شد.به زودی تلفنی به شما خواهد شد که انتظار آن را نداشته اید. در آن گفتگو حرفی می شنوید که عصبی تان می کند. در این شرایط سکوت بهترین راه حل است. با گذشت زمان می فهمید که عصبانیت شما هم بی جهت بوده و سکوت بهترین راه بود. اگر میان دو راهی عاطفی گیر کرده اید، بهتر است که به جای وقت تلف کردن، هر چه زودتر تصمیم تان را بگیرید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار