فال روزانه دوشنبه 9 اردیبهشت 1398
کد خبر: ۱۴۳۳۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 April 29    -    ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

به گزارش «تابناک با تو»؛چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 9 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال و پرانرژی، با مسئولیت، قابل اعتماد، طرفدار سادگی و با اصالت هستید. شما استعدادهای زیادی دارید و از روبرو شدن با چالش های جدید لذت می برید. شما باید سعی کنید از اخلاق های اشتباهی مانند سلطه جویی، ولخرجی و کج خلقی دست بردارید. امسال از لحاظ سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، فقط باید نسبت به تناسب اندام خود دقت و توجه بیشتری داشته باشید. امسال اگر می خواهید از فعالیت های اقتصادی خود سود مورد انتظارتان را به دست بیاورید باید از مدت ها قبل برای کارها و فعالیت هایتان برنامه ریزی کنید. شاید مجبور باشید برای دیدن نتیجه ی زحماتتان کمی صبر کنید، اما در نهایت نتایج مورد انتظارتان را به دست خواهید آورد. معاملات ملکی در این دوره بسیار سودآور خواهند بود. روابط عاطفی تان امسال به خوبی پیش خواهند رفت و اگر متأهل باشید این احتمال هم وجود دارد که صاحب یک فرزند شوید. در محل کارتان مسئولیت های جدیدی به عهده تان گذاشته خواهند شد و ترفیع رتبه خواهید داشت. در نتیجه ی این پیشرفت حرفه ای وضعیت مالیتان نیز پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت. خبرهای هیجان انگیزی از برخی اقوام و دوستانی که دور از شما زندگی می کنند دریافت خواهید کرد که حال و هوای شما و خانواده تان را تغییر خواهند داد. سفرهای کاری و شخصیتان همان طوری پیش خواهند رفت که خودتان دلتان می خواهد. ماه های خرداد، تیر، مهر و دی بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فروردین
امروز یک تماس پر از احساسات و کلمات خوشایند از طرف شخصی که دوست دارید شما را برای دیدن او هیجان زده خواهد کرد. شما حرف های زیادی برای گفتن به هم دارید و مکالمه ای طولانی مدت خواهید داشت. شاید حتی به این نتیجه برسید که یک قرار گذاشته و صحبت هایتان را به صورت حضوری ادامه دهید. امروز ناگهان به تأثیر اتفاقات چند وقت اخیر بر روی زمان حال و وضعیت فعلی زندگیتان پی خواهید برد و می توانید به وضوح ببینید که چه اشتباهاتی کرده اید و کدام یک از کارها و انتخاب هایتان درست بوده اند. این آگاهی می تواند زمینه ساز تغییراتی موفقیت آمیز در محل کار و یا در رابطه با مسائل شخصیتان باشد.

اردیبهشت
امروز پولی به دستتان خواهد رسید که به هیچ وجه انتظار دریافت آن را نداشته اید. مسلما این غافلگیری برای شما خوشایند خواهد بود و شما را قادر خواهد ساخت تا تغییراتی را که مدت ها در فکرتان بوده اند را در شرایط زندگی خود ایجاد کنید. شاید بخواهید خانه تان را عوض کنید و یا تغییراتی در دکوراسیون منزلتان بدهید، شاید هم بخواهید یک وسیله ی نقلیه ی جدید بخرید و یا حتی ممکن است بخواهید کمتر خرج کنید و فقط کمی کفش و لباس برای خودتان خریده و بقیه پولتان را پس انداز کنید. تغییرات مثبت دیگری نیز در زندگیتان به وجود خواهند آمد که حالتان را خوب کرده و به شما برای ادامه ی تلاش هایتان انگیره خواهند داد.

خرداد
شما امروز بسیار جذابتر از همیشه شده اید و مسلما این جذابیت از چشم شخصی که دوست دارید مخفی نخواهد ماند. این می تواند فرصت بسیار خوبی برای نزدیک تر شدن شما به همدیگر باشد، پس با هم حرف بزنید، در کنار هم قدم بزنید و تا می توانید در کنار هم باشید. امروز شما به یکباره تصمیم می گیرید که خانه تان را به طور کامل نظافت و گردگیری کنید و از گوشه ی کمدها گرفته تا ته انباری را تمیز کنید. با پایان یافتن این بخش از کارتان شاید به فکر ایجاد برخی تغییرات در دکوراسیون منزلتان بیفتید و یا حتی تصمیم بگیرید که چند تا وسیله ی جدید برای تزیین خانه تان بخرید؛ به هر حال مواظب باشید که در این مورد زیاده روی نکنید.

تیر
امروز حس زیبایی شناسی شما گل کرده است و در نتیجه ی این وضعیت ممکن است استعداد هنر یتازه ای را در خودتان کشف کنید که تا به حال از وجود آن بیخبر بوده اید. شاید حتی تصمیم بگیرید این استعداد خودتان را با ثبت نام در یک کلاس تخصصی تقویت کنید. اگر عشقتان را در جریان این تصمیم خودتان قرار دهید ممکن است او هم بخواهد با شما در مسیر یادگیری این هنر همراه شود. این کار می تواند به نزدیک شدن شما به یکدیگر هم کمک قابل توجهی بکند. امروز در محل کارتان وظایف و مسئولیت های زیادی به عهده تان هستند و مجبور خواهید بود ساعاتی طولانی را پشت میزتان بنشینید، یادتان باشد هر از گاهی از جایتان بلند شده و کمی نرمش کنید.

مرداد
شرکت در یک فعالیت اجتماعی امروز شما را با تعداد زیادی از افراد جدید و جالبی که تا به حال ندیده بوده اید اما علایق مشترکی با آنها دارید در ارتباط خواهد گذاشت. به احتمال زیاد شما ارتباط خود را با این افراد ادامه خواهید داد. در میان این افراد شخصی هم خواهد بود که شما را به خود علاقمند می کند و شاید تصمیم بگیرید که در همین اولین دیدار حرف دلتان را به او گفته و علاقه تان را به او نشان بدهید. اگر واکنشی که انتظار دارید را از او نگرفتید تعجب نکنید، خیلی ها نمی توانند با تنها یک بار دیدن کسی به او اعتماد کنند. شاید بهتر باشد قبل از باز کردن سفره دلتان کمی به خودتان و طرف مقابلتان فرصت بدهید.

شهریور
امروز ممکن است در یک مراسم رسمی و یا به طور کاملا شانسی با فرد بسیار معروفی که به او علاقه ی زیادی هم دارید دیدار کنید. برخورد با این شخص اثر خیلی عمیقی روی شما خواهد گذاشت و به عبارت دیگر تا مدت ها الهام بخش شما خواهد بود. امشب اگر با عشقتان قرار داشته باشید بحث هایی عمیق و جدی بین شما شکل خواهند گرفت. سعی کنید اگر اختلاف نظری با طرف مقابلتان داشتید خونسردی خود را حفظ کرده و رفتار تندی از خودتان نشان ندهید. اگر فکر می کنید که امروز حوصله ی تنهایی را ندارید سعی کنید دیرتر از معمول به خانه بروید و با رفتن به یک کتاب فروشی خوب، یا سر زدن به یک دوست قدیمی یا پدر و مادرتان خودتان را سرگرم کنید.

مهر
امروز در یک دور همی و یا فعالیت اجتماعی شرکت خواهید کرد که موضوعاتی جدی در آن مطرح خواهند شد که ذهن شما را به شدت به چالش می کشند. اگر بخواهید در این جمع همراه با شخصی که دوست دارید شرکت کنید احتمال اینکه پس از آن هم تا ساعت ها با هم در مورد این موضوعات صحبت کنید بسیار زیاد خواهد بود. در پایان این صحبت دو نفره شما احساس نزدیکی فوق العاده ای به هم خواهید داشت و شاید حتی اگر در ظاهر چیزی مطرح نکنید هم ممکن است با خودتان تصمیم بگیرید که هر چه سریعتر با عشقتان ازدواج کنید! شما در آینده این شب را به عنوان یک شب جادویی برای همیشه به یاد خواهید داشت.

آبان
امروز مکالمات جدی و عمیقی بین شما و شخصی که دوست دارید شکل خواهند گرفت. به احتمال زیاد بحش بزری از این صحبت ها مربوط به آینده ی مشترک شما خواهند بود و اثرات مثبتی روی رابطه ی شما خواهند گذاشت. شاید حتی در پایان این مکالمه تصمیم بگیرید هر چه سریعتر ازدواج کرده و به خانه ی بخت بروید. اگر هنوز مجرد هستید و شریک راهتان را پیدا نکرده اید احتمال اینکه توسط یکی از دوستانتان به شخصی معرفی شوید که شما را در همان دیدار اول به شدت مجذوب خود می کند بسیار زیاد خواهد بود، پس حواستان به ظاهرتان باشد و سعی کنید در تمام طول روز بهترین سر و وضع ممکن را داشته باشید.

آذر
امروز شما بسیار احساساتی شده اید و وجودتان سرشار از احساسات عاشقانه است، به همین دلیل هم امروز می تواند فرصتی فوق العاده برای یک قرار رمانتیک با عشقتان باشد، اگر هم هنوز عشقتان را پیدا نکرده باشید شاید بتوانید با کمی سیاست شخصی که دوست دارید را به یک رستوران خوب دعوت کرده و از او بخواهید فرصتی به شما بدهد تا همدیگر را کمی بهتر بشناسید. شما خوشبختانه امروز به اندازه ی کافی جذاب هستید که کسی نتواند رویتان را زمین انداخته یا پیشنهادتان را رد کند. خودتان را برای یک دیدار خوب و هیجان انگیز با نتایجی فوق العاده آماده کنید، شاید تا آخر شب حتی تاریخ ازدواجتان را هم معلوم کرده باشید!

دی
شرکت در یک فعالیت اجتماعی و یا کنفرانس مربوط به کارتان شما را با افراد جدید و جالبی در ارتباط قرار خواهد داد، تا می توانید به ظاهر خودتان رسیدگی کنید و به بهترین شکل ممکن در این جمع حاضر شوید، زیرا احتمال اینکه به صورتی کاملا غیر منتظره عشق زندگیتان را در این جمع پیدا کنید بسیار زیاد خواهد بود، حتی اگر چنین اتفاقی نیفتد هم، حداقل با ظاهرتان همه را تحت تأثیر قرار داده اید. امروز مسائل کاری را تا جای ممکن جدی بگیرید. علاوه بر اینکه بی دقتی در کارتان ممکن است برایتان دردسر ایجاد کند، احتمال اینکه مقام مافوقتان شما را زیر نظر گرفته باشد تا عملکرتان را بسنجد نیز بسیار زیاد به نظر می رسد.

بهمن
امروز ممکن است یک رابطه ی عاطفی که مدت زیادی از آغاز آن نمی گذرد برایتان خیلی جدی تر از قبل شود و شاید حتی بخواهید با طرف مقابلتان در مورد وارد کردن این رابطه به مرحله ای تازه و یا حتی ازدواج صحبت کنید. علاقه ی بین شما امروز بیشتر از قبل شده است و احساس می کنید از لحاظ مختلف به هم نزدیک و شبیه هستید. شما آنقدر احساساتی شده اید که شاید پیش از این هرگز چنین حسی را تجربه نکرده باشید. در محل کارتان بحث هایی بر سر اینکه چه مسئولیتی به چه شخصی باید واگذار شود شکل خواهند گرفت، مواظب باشید از پذیرفتن مسئولیت هایی که فشاری بیش از حد تحملتان به شما وارد می کنند خودداری کنید.

اسفند
امروز شما بسیار احساساتی شده اید و می خواهید خودتان را در دریای عشق غرق کنید. یک قرار رمانتیک با کسی که دوست دارید می تواند زمینه ساز یک مکالمه ی صادقانه بین شما و تصمیم گیری در مورد آینده ی رابطه تان باشد. شاید اگر تا به حال تصمیم به ازدواج نگرفته باشید امروز به این نتیجه برسید که می خواهید با هم ازدواج کنید. در هر صورت یادتان باشد که پیش از هر تصمیمی خوب فکر کرده، همه ی جوانب را بسنجید و در نهایت کاری که فکر می کنید درست است را انجام دهید. در محل کارتان به دلیل مشکلی که پیش آمد است همه دارند به دنبال مقصد می گردند، نه کسی را متهم کنید و نه اجازه بدهید کسی بی دلیل شما را به چیزی متهم کند.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
0
فالهاتون کلا مخصوص مجردها هاست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار