دفاع وزیر کشور از ارسال پیامک برای بدحجاب‌ها
کد خبر: ۱۴۳۲۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 April 28    -    ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

وزیر کشور توضیحاتی را درباره‌ حواشی ایجاد شده پیرامون طرح امنیت اخلاقی و پیامک‌های ارسال شده به رانندگان بدحجاب ارائه کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی، در حاشیه بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان و رؤسای ناجا با حضور در جمع خبرنگاران درباره‌ پیامک‌های ارسال شده در مورد پیامک‌های اخلاقی و حواشی ایجاد شده در این خصوص گفت: ناجا باید قانون را رعایت کند و آنچه که باید از سوی ناجا انجام شود عمل به قانون است. تأمین امنیت شهروندان جز وظایف ناجا است و این نیرو تاکنون با تدبیر و رعایت مصالح در این خصوص عمل کردند.

وی ادامه داد: روشی در زمان سردار اشتری باب شد که روش خوبی است و من نیز آن را می‌پسندم. در این روش به جای آنکه در کوچه و خیابان با مظاهر برخورد علنی شود، مأموران پلیس ضمن اینکه گشت‌های خود را داشته و اقدام به امر به معروف می‌کنند برای افراد متخلف پیامکی را صادر می‌کنند و بر این اساس به افرادی که دچار خطا و اشتباه شدند تذکر می‌دهند و وقتی این موضوع به دو یا سه مورد می‌رسد باید تعهد دهند.

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه ما کشوری اسلامی هستیم گفت: باید به ضابطان و مجریان قانون که بر اساس قانون عمل می‌کنند احترام بگذارند و کاری نکنیم که خدایی نکرده طوری رفتار شود که شاهد سوءاستفاده دشمنان باشیم.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
2
2
چرا با ارسال پیامک تاریخ ومحل بد حجابی را بیان نمی کنند چرا از عنوان کشف حجاب نام می برند چرا همه را با یک چوب می رانند کسی که دارای سابقه خوب ودارای موازین اسلامی هستش ودر خودروی شخصی خود در آن واحد در حال درست کردن حجاب خود می باشد وممکن است روسری وی کمی بالا وپایین برود مصداق کشف حجاب می باشد که متاسفانه بسیاری از ماموران بدونه در نظر گرفتن شرایط وسن افراد پلاک خودرو را مبنی بر کشف حجاب معرفی می کنند که با موازین اسلامی ودینی مغایرت دارد وباعث آبرو ریزی خانواده ها می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
با سلام
هنگام عبور از جلوي دوربين هاي داخل جاده ها تخلف سرنشينان داخل خودرو قابل مشاهده است
ناشناس
| |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
آقایان شرایط اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و ... فشل کشور را اصلاح بفرمایند بقیه امور خودبخود اصلاح می شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار