سوال جنجالی احمدی نژاد در توئیتر باز هم سوژه شد +عکس
کد خبر: ۱۴۳۱۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 April 27    -    ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

 محمود احمدی‌نژاد و تیم رسانه‌ای‌اش از هر فرصتی برای بودن بین اخبار استفاده می‌کنند. این بار سرگرمی‌شان شده چت کردن با یک روزنامه‌نگار فلسطینی‌الاصل مقیم استرالیا که در روزنامه‌ای استرالیایی علیه سیاست‌های ظالمانه اسرائیل می‌نویسد.

البته آن‌ها با هم درباره موسیقی حرف زدند! توییت اخیر احمدی‌نژاد درباره مرگ نپسی هاسل که به ضرب گلوله در آمریکا کشته شده بود، همچنان سوژه در پی دارد.

اکانت او در این توییت نوشته بود: «از مرگ این رپر ۳۳ساله و "ده نفر دیگر که در هفته‌های گذشته در لس‌آنجلس کشته شدند ناراحت شدم.»

احمدی‌نژاد سپس در ادامه توییت خود بخشی از یکی از ترانه‌های توپاک شکور، رپر آمریکایی دیگری که فوت شده را نقل کرده و نوشته: «عزیزم گریه نکن، سرت را بالا بگیر، حتی وقتی که جاده سخت است، هرگز تسلیم نشو.»

سوال جنجالی احمدی نژاد در توئیتر باز هم سوژه شد +عکس

نپسی هاسل روز ۱۲ فروردین مقابل یکی از فروشگاه‌های لباس خود با شلیک گلوله به قتل رسید.

توییت احمدی‌نژاد موجی از واکنش‌ها در فضای مجازی از سوی کاربران ایرانی و خارجی به همراه داشت.

احمدی‌نژاد پیشتر هم در مواردی، چون قهرمانی تیم هاکی روی یخ لیگ حرفه‌ای آمریکا یا مواردی از این دست توییت‌های جنجالی‌ای داشت.

او که داعیه مدیریت جهانی دارد، در ماه‌های گذشته دوباره فعالیت‌های سیاسی خود را افزایش داده و از مصاحبه درباره فوتبال تا مانیفست آزادی خواهی، مدام مشغول حرف زدن است و از هر مصاحبه‌ای که سوال چالشی درباره عملکردش در دولت و به چالش کشیدن رفتارش در مقام رییس دولت نباشد، استقبال می‌کند و سوال‌هایی هم که چالشی باشند، توسط تیم محافظان و مشاورانش در مصاحبه‌ها ضبط می‌شوند و اجازه خروج پیدا نمی‌کنند!

در این شرایط، او سیاست کار‌های متفاوت در شبکه‌های اجتماعی را هم به ادمینی سپرده که هر کار عامه‌پسند و سنت‌شکنی را انجام دهد.

برای همین هم هست که خبرنگار دختر جوان فلسطینی مقیم استرالیا را که پای توییتش کامنت گذاشته را به حرف می‌گیرد!

این دیالوگ اکانت احمدی‌نژاد است با جلین خلیک، دختر جوان روزنامه‌نگار فلسطینی‌الاصل که برای ای‌بی‌اس استرالیا می‌نویسد. او از سال ۲۰۰۹ در توئیتر به عنوان یک فعال اجتماعی علیه کشتار اشغالگران اسرائیلی توییت می‌کند، اما احمدی‌نژاد با او درباره علایقش درباره گروه‌های موسیقی رپ آمریکایی چت کرده و گفته کدام گروه‌های‌شان را می‌شناسد!

سوال جنجالی احمدی نژاد در توئیتر باز هم سوژه شد + عکس

جلین خلیک: «سلام محمود، خوبی؟ لطفا پنج رپر محبوبت در میان رپر‌های آمریکایی را به من بگو.»

احمدی‌نژاد: «سلام، مرسی. مدتی بود برای من کامنت نگذاشته بودید. اول شما رپر‌های محبوبت را به من بگو.»

جلین خلیک: «سلام! بله مدت‌ها بود! ایزی-ای، توپاک، کندریک لامار، دکتر دری و مری بلایژ را دوست دارم. چرا من را دنبال نمی‌کنی؟ و البته گروه NWA را فراموش کردم!»

احمدی‌نژاد: «بله گروه NWA را می‌شناسم. من شما را دنبال می‌کنم.»

رویه اکانت رئیس‌جمهور پیشین دیده شدن است. او با همین توییت‌هایش حسابی در شبکه‌های اجتماعی سوژه شده. اگرچه در ادبیات رایج سیاسی ایران رفتار احمدی‌نژاد را کاری سبک و ناشایست تلقی می‌کنند، اما او از قدیم عادت داشته به خبرساز بودن به هر قیمتی. حتی اگر چت کردن درباره رپر‌های مورد علاقه‌اش باشد.

جالب اینکه خلیک بعد از این چت توییتری، فالوو شدنش توسط احمدی‌نژاد را توییت کرده بود و نوشته بود دیگر می‌تواند اکانتش را با خیال راحت ببندد!

مجله علمی ثریا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
12
احمدی نزاد که زبان انگلیسی بلد نیست و این پست ها رو کسی که زبانش خوبه براش میزاره
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
3
23
بدبختی مملکت ما همین بس است که ایشان 8 سال رییس جمهور بوده است!!!! و تصمیمات مهم برای 80 میلیون می گرفته است
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار