آیت‌الله علم‌الهدی: عمده آمار طلاق مشهد مربوط به زوار است
کد خبر: ۱۴۲۹۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 April 25    -    ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و اعضای شورای معاونان سازمان بهزیستی خراسان رضوی، سازمان بهزیستی را پایگاه خدماتی ارزشمند در استان دانست و اظهار کرد: این پایگاه پاسخگوی بخشی از نگرانی‌های مردم در جامعه است که ان‌شاءالله توفیق پیدا کنید این جهت را توسعه بدهید.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی به آمار طلاق و بالا بودن آن در استان و مشهد اشاره کرد و ادامه داد: اشتباهی در آمار طلاق در مشهد اتفاق افتاده که باید جلوی آن را گرفت، بیشتر آمار طلاق مال شهرستان‌ها است، می‌خواهند جدا شوند، می‌گویند برویم مشهد زیارت امام رضا و از هم جدا شویم.

وی بابیان اینکه در فرهنگ مشهدی، بنای سازگاری و اصلاح زندگی است، افزود: عمده آمار طلاقی که به وجود می‌آید مربوط به زواری است که طلاق خود را در مشهد ثبت می‌کنند که باید تفکیکی در آمار صورت بگیرد.

امام جمعه مشهد به اهمیت افزایش مشارکت‌های مردمی در اداره امور مربوط به بهزیستی اشاره کرد و گفت: سعی کنید با طرح‌هایی، توسعه مشارکت مردمی در امور بهزیستی را افزایش دهید، حضور خیرین در این امور باید کاربردی و اجرایی باشد.

آیت‌الله علم‌الهدی متذکر شد: مراجعین بهزیستی از مستضعف‌ترین اقشار هستند، به این افراد و اقشار خدمت کنید و آنان را امیدوار کنید که این کار بالاترین عبادت است و برکاتی دارد.

مشرق

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
رویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
0
0
شوخی میکنی- ما چند تا دوست تو مشهد داریم - نصفشون طلاق گرفتن- واسه اینکه ازدواج بر اساس پول هست و خیلی عجله واسه شوهر دادن دختراشون دارن و بعدش دختراشون اقدام به طلاق میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
شوخی میکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار