ملخ نوبرانه کیلویی ۶۰ هزار تومان! +عکس
کد خبر: ۱۴۲۹۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 April 25    -    ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

این روز‌ها ورود ملخ‌ها به شهر‌های جنوبی کشور هرچند باعث نگرانی کشاورزان شده، ولی برای برخی مردم به یک فرصت درآمدزا درآمده است.

شاهد این اتفاق هم تصاویر فروش ملخ و جیرجیرک در شهر‌های جنوبی کشور است که از پرواکنش‌ترین و پربازدید‌های فضای مجازی هم بوده است. طبق خبر‌های منتشر شده در فضای مجازی ملخ تا کیلویی ۶۰ هزار تومان و جیرجیرک ۲۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. کاربران به این کاسبی جدید واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «یکی به من بگه بدونم ملخ به ما حمله کرده یا ما به ملخ.»

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت هم درباره مصرف غذایی ملخ و سوالات مطرح شده در این باره گفته است: «دو مبحث در زمینه مصرف غذایی ملخ مطرح می‌شود، یک جنبه شرعی که قاعدتاً افراد تابع نظر مراجع خود هستند. موضوع دیگر بحث سلامت و بهداشتی بودن آن است که ملخ ممکن است در اثر سموم کشته شده باشد، بنابراین هشدار داده شده افراد، ملخ‌های مرده را از روی زمین جمع آوری و مصرف نکنند.» کاربری نوشت: «دیگه ملخ که الان به وفور داریم و ربطی به تحریم نداره چرا این این قدر گرونه.»

ملخ نوبرانه کیلویی ۶۰ هزار تومان! +عکس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
4
8
چون سبکه یک کیلوملخ یک عالمه میشه. نوش جون کسانیکه دوست دارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
1
1
کسی میدونه چه مزه ای داره ؟
مریخ
|
France
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
1
5
ابتدا ملخ ها را کشته بال کنده و خوب شستشو دهید بعد مقداری نمک و فلفل به ملخ ها زده و مقداری روغن را در داخل یک تابه ریخته و انرا روی اجاق گاز بگذارید روغن که خوب داغ شد ملخ ها را داخل تابه ریخته و مقداری رب گوجه فرنگی به ان اضافه کنید پس از چند دقیقه ملخ ها ترد شده و اما ده خورده شدن هستند
قابل توجه کسانی که بابت خوردن ملخ سالها به اعراب توهین میکردند الان ما ملخ میخوریم و انها گوشت گوسفند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار