راز زیبایی و شادابی پوست مگان مارکل
کد خبر: ۱۴۲۸۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 April 26    -    ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
مگان مارکل، دوشس ساسکس، از زمان آغاز نامزدی اش با پرنس هری به سمبلی از زیبایی و زنانگی تبدیل شده است، بسیاری از زنان و دختران درباره راز پوست یکدست و شاداب او می‌پرسند. خانم نیکولا جوس، کارشناس پوست، مو وزیبایی، و مسئول آماده سازی صورت مگان قبل از ازدواج در ماه مه گذشته، راز شادابی پوست صورت دوشس ساسکس را افشا کرد.

راز زیبایی و شادابی پوست مگان مارکلاختصاصی تابناک باتو مگان مارکل، دوشس ساسکس، از زمان آغاز نامزدی اش با پرنس هری به سمبلی از زیبایی و زنانگی تبدیل شده است، بسیاری از زنان و دختران درباره راز پوست یکدست و شاداب او می‌پرسند. خانم نیکولا جوس، کارشناس پوست، مو وزیبایی، و مسئول آماده سازی صورت مگان قبل از ازدواج در ماه مه گذشته، راز شادابی پوست صورت دوشس ساسکس را افشا کرد و گفت:

"ماسک‌های خانگی صورت خیلی مفید هستند، آسان و در دسترس می‌باشند، و می‌توان از طریق این ماسک‌ها مثل مگان مارکل به پوست شاداب و زیبا دست یافت. "

راز زیبایی و شادابی پوست مگان مارکل

سایت مجله Cosmopolition آمریکا، توصیه‌های خانم "نیکولا جوس" کارشناس زیبایی مگان مارکل را نقل کرده که در زیر آمده است.

۱. ماسک روغن نارگیل
ماسک روغن نارگیل یکی از ماسک‌های برگزیده نیوکلا است. (یک قاشق چایخوری زردچوبه) و (دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل) را با هم مخلوط کنید و به مدت ۱۵ دقیقه، آن را روی صورت قرار دهید و سپس صورت خود را بشویید.

زردچوبه آرام کننده پوست صورت است و التهابات آن را کاهش می‌دهد. نیکولا می‌گوید ترکیب روغن نارگیل و زردچوبه پوست صورت را روشن و مرطوب می‌کند و از خشک شدن آن جلوگیری می‌نماید.

۲. ماسک جوی پرک
جو پرک اسکراب و لایه بردار طبیعی پوست است و عسل سفید به عنوان یک مادّه ضد باکتریایی طبیعی عمل می‌کند و این دو عنصر برای از بین رفتن آکنه و داشتن پوست نرم و بدون التهاب کمک می‌کنند.

این ماسک از ترکیب (یک چهارم لیوان جوی پرک) با (دو قاشق چایخوری عسل سفید) تهیه می‌شود و پس از تهیه به آرامی صورت را با آن ماساژ دهید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
0
4
شادابی؟ زیبایی؟ شوخی نکنید!
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
0
4
کدوم شادابی؟؟؟؟!!!! صورتش پر از لک و پک و لکه هست!!!!!
عکس های بدون آرایشش رو ببینید!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
0
0
افعال معکوس؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار