فال روزانه چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398
کد خبر: ۱۴۲۸۴۳
تاریخ انتشار: 2019 April 24    -    ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی عملگرا، حساس، اجتماعی و صمیمی، سیاستمدار و مثبت اندیش هستید. شما از بنیه ی جسمانی بالا و حافظه ای قوی برخوردار هستید و شخصیتی قدرتمند و تأثیرگذار دارید. دیگران از دوستی و مصاحبت با شما لذت می برند و برای شما ارزش و احترام زیادی قائل هستند.

به گزارش «تابناک با تو»؛ دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی عملگرا، حساس، اجتماعی و صمیمی، سیاستمدار و مثبت اندیش هستید. شما از بنیه ی جسمانی بالا و حافظه ای قوی برخوردار هستید و شخصیتی قدرتمند و تأثیرگذار دارید. دیگران از دوستی و مصاحبت با شما لذت می برند و برای شما ارزش و احترام زیادی قائل هستند. با وجود تمم این ویژگی های مثبت شما گاهی عصبی، ترسو و بیقرار می شوید. امسال شروع فعالیت های تجاری و اقتصادی جدید برای شما بسیار سودآور خواهد بود. وضع مالیتان امسال به میزان چشمگیری پیشرفت خواهد کرد و می توانید با خیالی راحت وسایلی که را بخرید مدت ها قصد خریدشان را داشته اید اما فکر می کرده اید با شرایط مالی شما خریدن آنها اصراف محسوب می شود. چنانچه قصد انجام سرمایه گذاری های بلند مدت را داشته باشید سرمایه گذاری در بازار مسکن و بورس می تواند سود زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. سفرهای کاری که به خارج از کشور انجام می دهید نتایج مورد انتظارتان را برای شما خواهند داشت و پول زیادی از معاملات خارجی به جیب خواهید زد. متأهل ها در تمام طول سال مورد عشق و حمایت شریک زندگیشان قرار خواهند داشت. آنهایی که قصد ازدواج دارند امسال پیشنهادهای ازدواج غافلگیر کننده ای را دریافت خواهند کرد، اما نباید در پذیرفتن این پیشنهادها زیاد عجله کنند. از نظر سلامتی اوضاعتان تا حدود زیادی روبراه خواهد بود، اما نباید در مراقبت از خودتان اهمال کنید. ماه های اردیبهشت، خرداد، مرداد و آبان بهترین ماه های سال خواهند بود.

فروردین

امروز به مقامات بالاتر از خودتان و همچنین آنهایی که از شما بزرگتر هستند بیشتر از همیشه احترام بگذارید. آنها چیزهای زیادی برای یاد دادن به شما دارند و به نظر می رسد که امروز این درس ها بیشتر و مفیدتر از هر زمان دیگری به کارتان می آیند، پس چشم و گوشتان را خوب باز کنید. امروز کارهایی که عجولانه و بدون فکر کردن انجام شوند شما را به دردسر خواهند انداخت، پس هیچ کاری را بدون فکر کردن انجام ندهید و قبل از هر اقدامی تمام جوانب را بسنجید. اطلاعات مورد نیازتان در دسترس هستند، اما باید برای پیدا کردن آنها کمی صبوری از خودتان نشان دهید. قبل از دنبال کردن هر هدفی از اینکه ارزش زحمتی که برایش می کشید را دارد مطمئن شوید.

اردیبهشت

رها کردن عادات و عقاید قدیمی، حتی اگر مطمئن باشید که روش ها و تفکرات جدید بهتر هستند کار ساده ای نخواهد بود، اما حالا دیگر وقت آن رسیده که این کار را انجام دهید و خودتان را با تازه ها وفق بدهید و دست از گذشته بردارید. شاید صحبت کردن در رابطه با این موضوع با یک دوست صمیمی به شما کمک کند آرامش پیدا کرده و نگرانی هایتان را کنار بگذارید. بهتر است امروز پیش از پذیرفتن مسئولیتی بیش از حد تواناییتان همه جوانب را در نظر بگیرید و کمی احتیاط کنید. شما در حال حاضر به دلیل شرایط کیهانی شور و هیجانی در وجود خود احساس می کنید که باعث می شود مسئولیت های سنگینی که در توانتان نیستند را به عهده بگیرید.

خرداد

شما همیشه به این که این همه فشار کاری آخر شما را دیوانه می کند فکر کرده اید، اما هرگز به این که ممکن است شما را مریض هم کند فکر نکرده بودید! شما خودتان را بیش از اندازه خسته کرده اید و این همه فشار و استرس کاری واقعا دارد شما را بیمار می کند. آیا واقعا آنچه در مقابل به دست می آورید ارزش این همه سختی که متحمل می شوید را دارد؟! شاید بد نباشد به فکر پیدا کردن کار دیگری باشید که این همه فشار و سختی برایتان به همراه نداشته باشد و به اندازه ی کافی به آن علاقمند باشید. بالاخره تغییراتی در زندگی شما پیش خواهند آمد که نمی توانید جلویشان را بگیرید، پس چرا خودتان آغازگر این تغییرات نباشید.

تیر

امروز کنترل اوضاع زندگیتان را در دست بگیرید و خودتان را از هر بار اضافه ای که زندگی را برایتان سخت کرده است رها کنید. اوضاع دارد به مرحله ای بحرانی می رسد و الان اصلا زمان مناسبی برای عقب نشینی نیست. شما باید در شرایط فعلی از حد و مرزهایی که برای خودتان تعیین کرده اید فراتر بروید. به آینده همان طوری نگاه کنید که وقتی یک کودک بودید نگاه می کردید. هیچ محدودیتی برای خودتان نبینید و دست از نگرانی های بیهوده بردارید. شما باید چشم هایتان را باز کنید تا فرصت هایی که پیش رویتان قرار گرفته اند را ببینید. گاهی آنچه در نگاه اول یک مصیبت است تبدیل به بزرگترین فرصت زندگی ما می شود.

مرداد

نیرویی قدرتمند در حال حاضر در زندگی شما جریان پیدا کرده است که نباید آن را نادیده بگیرید. برای اینکه این انرژی را به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار دهید ممکن است لازم باشد تغییراتی را در خودتان و روش زندگیتان اعمال کنید. با ایجاد یک تعادل منطقی بین احتیاط و ریسک کردن می توانید کنترل زندگیتان را در دست گرفته و مسیری که شما را به سوی موفقیت خواهد برد را در پیش بگیرید. چقدر از آخرین باری که بدون عذاب وجدان از انجام کارهایی که دوست دارید لذت برده اید می گذرد؟ امروز وقت آن رسیده که باری دیگر کودک درونتان اجازه آزاد و رها باشد و هر کاری که دلش می خواهد را انجام دهد.

شهریور

از امروز بیشترین بهره ی ممکن را ببرید، زیرا امروز همان روزی است که مدت ها در انتظارش بوده اید. شما این قدرت را در اختیار دارید تا هر چیزی که می خواهید را به دست بیاورید و پیشرفت کنید، پس از موانع و سختی هایی که در نگاه اول ذهنتان را به خود مشغول می کنند هراسی نداشته باشید. قدرت اراده ی محکم و نظم فوق العاده ای که در انجام کارهایتان دارید می توانند اثراتی معجزه بخش داشته باشند. از فرصت هایی که پیش رویتان قرار گرفته اند استفاده کنید و با اعتماد به نفس مسیری که شما را به سوی آینده ای روشن هدایت خواهد کرد در پیش بگیرید. یادتان باشد که در این راه باید ریسک هایی هم بکنید.

مهر

علاقه ی همیشگی شما به کسب اطلاعات در مورد چیزهای جدید، تکنولوژی مدرن و به روزترین ابزارها و گجت های دنیا و استفاده از آنها، امروز توسط نیرویی آگاهی بخش از درونتان به چالش کشیده شده است. راه های جدید انجام کارها به یکباره در رقابت با راه و روش های سنتی قرار گرفته اند. با این وجود، به احتمال زیاد نتیجه ی نهایی این تنش و درگیری بین کهنه و نو برنده شدن راه های جدید و مدرن انجام کارها خواهد بود. به هر حال هر چیزی عمری دارد و شما باید این را درک کنید که عمر بعضی چیزها به سر رسیده است! یک سوء تفاهم کوچک بین شما و شخصی که دوست دارید می تواند روزتان را خراب کند، پس از هر گونه قضاوت و پیش داروی خودداری کنید.

آبان

برای اینکه رویاهایتان به واقعیت تبدیل شوند باید راهی برای تحقق یافتن آنها پیدا کنید و امروز فرصت بسیار مناسبی برای پیدا کردن این راه و پوشاندن جامه ی واقعیت به رویاهایتان خواهد بود. شاید نتوانید همین امروز نتیجه ی مورد نظرتان را ببینید، اما بدون شک خواهید توانست بخش اعظمی از این راه را طی کنید. در نظر داشته باشید که شاید لازم باشد تغییراتی را در خواسته هایتان و برنامه ریزی هایی که برای رسیدن به آنها داشته اید به وجود بیاورید. شما این اواخر زندگی را بیش از اندازه جدی گرفته اید و از آن لذت نبرده اید. حتی بزرگترها هم حق دارند گاهی بیخیال همه چیز شده و هر کاری که دلشان می خواهد را انجام دهند.

آذر

آیا در زندگی شخصی و یا حرفه ای خود با مشکلاتی مواجه هستید که فکر می کنید توان رویارویی با آنها را ندارید و باید رهایشان کنید؟! بدون شک هیچ محدودیتی برای توانایی های شما وجود ندارد، اما گاهی بهتر است بعضی چیزها را به حال خودشان رها کنیم و دست از اصرار و پافشاری برای هدایت آنها در جهتی که خودمان می خواهیم برداریم. اگر قرار باشد که کارها آن طوری که شما می خواهید پیش بروند، با این همه تلاشی که شما از خود نشان می دهید این اتفاق حتما خواهد افتاد. تحمل تردید ها و عدم قدرت تصمیم گیری در طرف مقابلتان برای شما بسیار دشوار شده است، ولی به او هم حق بدهید که نگران آینده اش باشد.

دی

امروز برای شما یک روز معمولی نخواهد بود و بدون شک از آن روزهایی هم نیست که بتوانید با خیال راحت تا هر وقتی که دلتان خواست بخوابید. بهتر است صبح زود از خواب بیدار شوید و راه بیفتید، زیرا فرصت های زیادی در انتظارتان هستند که نباید آنها را از دست بدهید. مسائل مربوط به گذشته را کنار گذاشته و ذهن خود را روی آینده تان متمرکز کنید. ببینید آیا چند سال دیگر دغدغه های فعلیتان برایتان اهمیتی خواهند داشت؟ با خودتان فکر کنید آیا کاری که در حال حاضر انجام می دهید می تواند شما را به آن جایی برساند که ده سال دیگر می خواهید باشید؟! در محل کارتان نیروهایی قدرتمند به کمک شما خواهند آمد تا شما را در رسیدن به اهداف حرفه ایتان یاری کنند.

بهمن

امروز فرصتی بسیار مناسب برای زمینه سازی برای رسیدن به اهداف و رویاهایتان و قرار گرفتن در مسیری که برای آینده ی خود در نظر گرفته اید می تواند باشد. شما در موقعیتی بسیار حساس قرار گرفته اید و باید برای رسیدن به موفقیت نگاهی واقع بینانه به مسیری که در پیش رو دارید داشته باشید. چیزها و افراد مختلف همیشه دقیقا همان شکلی که در نگاه اول به نظر می رسند نیستند. افرادی که زمانی فکر می کرده اید آنها را به خوبی می شناسید و یا شرایطی که گمان می کرده اید برایتان شناخته شده هستند امروز به طور کلی برایتان غریبه به نظر می رسند و اصلا نمی توانید آنها را درک کنید. آیا دنیا اینقدر عوض شده است یا شما تغییر کرده اید؟!

اسفند

این که یک نفر با تصورات قبلی شما فرق دارد و به شکلی که انتظارش را نداشته اید از زندگی شما خارج شده است به این معنی نیست که همه ی مردم غیر قابل اعتماد هستند. آدم ها عوض می شوند و روابطشان با هم نیز تغییر می کند. شاید حضور این شخص در زندگی شما دیگر برایتان خوب نبوده و حتی اثراتی منفی روی شما می گذاشته و نبودنش برای شما بهتر از بودنش باشد. این وضعیت به شما خواهد آموخت تا انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید و خودتان را بهتر با تغییرات تطبیق بدهید. این به نفع شما خواهد بود، چون تغییرات بیشتری، به ویژه در زمینه ی حرفه ای در پیش هستند و باید خودتان را برای آنها آماده کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار