جریمه استفاده از تلفن‌همراه حین رانندگی اعلام شد
کد خبر: ۱۴۲۵۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 April 21    -    ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

سرهنگ مجید رضایی (معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ) اعلام کرد: استفاده از موبایل حین رانندگی باعث کاهش تمرکز راننده، کاهش چشمگیر توجه به جلو و افزایش زمان عکس‌العمل به‌موقع راننده در مواجهه با خطر و نهایتا بروز حادثه و تصادف می‌گردد.

معاون ترافیکی پلیس راهور افزود: استفاده از تلفن‌همراه حین رانندگی نه تنها در کشور ما بلکه در سایر کشورهای جهان نیز تخلف رانندگی محسوب می شود و ممنوع است. لازم به ذکر است در تخلفات راهور استفاده از تلفن‌همراه حین رانندگی مشمول ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی می‌باشد و در سرعت‌های بالای ۶۰ کیلومتر بر ساعت نمره منفی نیز به راننده تغلق خواهد گرفت.

روزپلاس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید رسول زنگانلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
0
1
علی برکت الله.
مرد نگهبان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
0
0
مشکل مبلغ جریمه نیست بلکه مشکل بی توجهی ماموران پلیس راهوره. اگر وجدان حرفه ای داشتند، جریمه اش هزار تومن هم بود کسی با تلفن همراه پشت ماشین صحبت نمیکرد.

یک بار کنار یک پلیس موتور سوار راهور ایستادم و گفتم، شما که موتور سواری یقینا بیشتر از هر کسی حس میکنی که چقدر صحبت با تلفن همراه میتونه خطر ساز باشه و چه مشکلاتی برای دیگران ایجاد کنه. پس چرا جلوشونو نمیگیری جریمه اشون کنی؟؟!! گفت ای بابا ...!!!! گفتم خوب نتیجه این میشه. گفت خوب یکی دیگه بگیرتشون

یاد خاطره خیلی دوری افتادم که میگفتن در نیروی دریایی دژبانی بوده که معتاد بوده و یک روز سربازی را میبینه که کلاهش دستشه و تو خیابون راه میره. میگه ناوی کلاهتو بذار سرت. سربار اهمیت نمیده و دژبان چندین بار تکرار میکنه و وقتی میبینه سرباز اهمیت نمیده و خودش هم حال دستگیر کردن سرباز را نداره، میگه جهنم. برو جلو یه دژبان دیگه بگیردت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
0
0
جدی اجرا بشه نه فقط قانون کاغذی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار