برف، اردبیل را فرا گرفت
کد خبر: ۱۴۲۴۱۳
تاریخ انتشار: 2019 April 19    -    ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴

با ورود سامانه بارشی و سرد به این استان که از اواخر روز پنجشنبه شرایط جوی را دستخوش تغییر قرار داده بود، هم اکنون بارش برف مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل را فرا گرفت.

بارش برف در مناطق کوهستانی و گردنه های استان بیش از سایر مناطق گزارش می‌شود و در مناطق کوهستانی شهرستان خلخال نیز بارش برف قابل توجه بوده است.

پیش از این سازمان هواشناسی استان اردبیل پیش بینی کرده بود که از روز جمعه، ضمن کاهش محسوس دمای هوا، بارش برف و باران در بیشتر مناطق مختلف استان گسترش یافته و تا عصر شنبه ادامه خواهد یافت.

براین اساس علاوه بر بارش برف و باران، شهروندان استان اردبیل بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی شاهد افت شدید دمای هوا هستند تا روزهای بهاری چهره زمستانی بخود بگیرد.

افت دما طی امروز و روزهای آینده بین هشت تا ۱۶ درجه متغییر خواهد بود و برای روزهای یکشنبه تا سه شنبه هفته پیش رو انتظار می‌رود دمای هوای اردبیل به منفی سه درجه نیز برسد.

در همین حال اداره کل مدیریت بحران استانداری اردبیل نسبت به بارش برف و باران و به خصوص افت دما به شهروندان، کشاورزان، باغداران، دامداران و… در خصوص خسارت‌های احتمالی هشدار داده است.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار