مجری شبکه اصفهان: استقلالی‌ها دوپینگ می‌کنند
کد خبر: ۱۴۲۳۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 April 19    -    ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

تیم سپاهان اصفهان درفاصله پنج هفته تا پایان لیگ برتر هجدهم، پس از دو سه بازی افت محسوس و شکست دربازی حساس خانگی مقابل استقلال، بالاخره طعم پیروزی را چشید و تیم جوان سایپا را در ورزشگاه شهرقدس، با پنج گل درهم کوبید.

شاگردان امیر قلعه نویی با انگیزه ای بسیار بالا برای گلباران کردن تیم علی دایی به میدان آمدند تا شانس خود برای قهرمانی را همچنان محفوظ نگه دارند. زدن پنج گل به نارنجی ها نشان داد که زردها نمی خواهند از کورس قهرمانی پا پس بکشند.

اما بعد از یک بازی پرحاشیه در داخل و خارج زمین چمن شهرقدس که گل و پنالتی و کارت قرمز و اعتراض کم نداشت، مجری برنامه «دیدار برتر» از شبکه استانی اصفهان که بلافاصله بعد از سوت پایان مسابقه، روی صفحه تلویزیون ظاهر شد و بسیار خوشحال بود، جملاتی را به زبان آورد که می تواند عواقب سنگینی برای او و تهیه کنندگان برنامه در صورت پیگیری مخاطبان و همچنین رسیدگی کمیته اخلاق در پی داشته باشد. یقینا این گفته ها در صورت برخورداری از پشتوانه مستند می تواند به کشف یکی از بزرگترین پرونده های فساد در تاریخ فوتبال ایران منتهی شود.

مجری شبکه اصفهان: استقلالی‌ها دوپینگ می‌کنند!

جملات معنادار برادر ساکت علیه رقبای سپاهان

این مجری که سعید ساکت نام دارد و برادر محمدرضا ساکت دبیرکل مستعفی فدراسیون فوتبال است، با لحنی فاتحانه پیروزی پرگل سپاهان را به رخ مدعیان کشید و گفت:« سپاهان با این بازی مقتدر پیام آشکاری به رقبا و حتی همین بازی بعدی ارسال کرد. حریفان و تیمهای رقیب باید بدانند که اگر سپاهان، همان سپاهان باشد و با سیستم برتر خودش بازی کند، هیچ حریفی نمی تواند مقابل این تیم عرض اندام کند، حتی اگر از انواع اقلام دارویی(!) هم استفاده کنند!»

 

استفاده از واژه اقلام دارویی می تواند صراحتا متهم کردن تیمهای رقیب سپاهان به استفاده از مواد نیروزا برای مقابله با این تیم پرستاره باشد و مشخص نیست به چه منظوری روی آنتن زنده به زبان رانده شده است. در هفته های پایانی لیگ برتر که هر جمله و ادعایی می تواند آرامش و جو روانی مسابقات را مشوش کند، چنین حرف سنگینی حتما تبعات دارد و باید دید سعید ساکت در صورت تاکید روی مساله دوپینگ، چه توضیحات و مدارکی برای ادعای خود دارد. رابطه فامیلی این مجری با یکی از مقامات فدراسیون فوتبال که باوجود استعفا همچنان به عنوان مشاور رییس فدراسیون در جلسات مهم حضور دارد، می تواند موضوع را بغرنج تر کند.

منظور ساکت از استفاده اقلام دارویی، کدام تیم است؟

نکته بسیار مهم دیگر ، این است که روی صحبت این مجری دقیقا چه تیمی از بین مدعیان است؟ این اشاره جنجالی می تواند درباره نمایش فوق العاده استقلالی ها و دوندگی این تیم تا دقایق پایانی بازی هفته قبل باشد که به گل برتری این میهمان در دقیقه 98 انجامید و با پرکشیدن هرسه امتیاز بازی به حساب حریف آبی پوش تهرانی، استقلال را دوباره به رقابت بر سر فتح جام بازگرداند.

همچنین دیدار سرنوشت ساز جمعه آتی سپاهان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی هم می تواند مقابل نوک پیکان حمله جنجالی این مجری اصفهانی باشد؛ آیا درخشش پرسپولیسی ها در بازی های سال جدید و کسب پنج برد پیاپی در آغاز سال جدید موجب چنین برداشتی علیه شاگردان برانکو شده است؟ شاید کادر مدیریتی و فنی سپاهان و همچنین شخص ایثن مجری انتظار داشتند پرسپولیس به دلیل خستگی بیش از حد درپی استراحت بسیار کم بین بازی هایش امتیازاتی از دست بدهد ولی ماجرا برعکس شده و فاصله دو تیم در صدر جدول به جای کاهش، روبه افزایش گذاشت!

در اینصورت توقف و بازی ضعیف اخیر قرمزها در ورزشگاه فولادشهر مقابل ذوب آهن این ادعا را نقض می کند. در این میان تراکتورسازی دیگر رقیب طلایی پوشان پرافتخار لیگ، بازی هایش را مقابل سپاهان انجام داده و بعید است مدنظر باشد. سپاهان غیر از بازی مقابل ماشین سازی تبریز و استقلال خوزستان، یک دیدار بسیار حساس دیگر در مشهد مقابل پدیده مدعی دارد که این جمله حتی می تواند طعنه ای به نتیجه گیری فوق العاده شاگردان یحیی باشد که این فصل بدون ستاره و نیمی از بودجه سپاهان، پایاپای بزرگان پیش آمده و هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی و بخت کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارد.

آیا کمیته اخلاق رسیدگی می کند؟

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به ریاست قاضی تورک این روزها و هفته ها به شدت سرش شلوغ است و یقینا مباحث و ادعاهایی نظیر این مبنی بر اتهام دوپینگ، تبانی، خریدن داور و ... را زیاد می شنود. مورد آخر از این موارد هم ماجرای محسن فروزان است که با شکایت مالک باشگاه تراکتورسازی وارد فاز جدی شده و رسیدگی و تحقیقات پیچیده در این مورد ادامه دارد. همین دیروز بود که علی دایی با ارایه کدهایی در نشست خبری درباره کارخانه روغن نباتی و ... خواستار ورود وزارت اطلاعات ، سازمان اطلاعات سپاه و کمیته اخلاق به فساد گسترده در فوتبال سده بود.

حالا باید منتظر ماند و دید که همکاران تورک در کمیته اخلاق به این ادعای عجیب و غریب که فعلا بدون سند و مدرک در یک شبکه استانی مطرح شده است، ورود می کنند یا تمایلی به پیگیری این شنیده ها تا بزرگ تر شدن جنجال ندارند؟

تابناک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید کلباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
عروس بلد نیست برقصه ؛ میگه اطاق کجه
سلطان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
بعنوان یک پرسپولیسی حرف مفت زده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار