وزیر علوم: درخواست تعویق کنکور مشکوک است
کد خبر: ۱۴۲۳۳۶
تاریخ انتشار: 2019 April 18    -    ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸

در پی درخواست مردم برای تعویق کنکور سراسری سال ۹۸، وزیر علوم در پست اینستاگرامی خود عنوان کرد: عده‌ای با طرح موضوع تعویق زمان کنکور، داوطلبان را خام و سرگرم می‌کنند.

 کمپین درخواست تعویق کنکور سراسری سال ۹۸ در مدت سه روز بیش از ۱۰۰۰۰ امضا جمع کرده است و مردم کشورمان از طریق سامانه فارس من، خواستار تعویق زمان کنکور سراسری سال ۹۸ به دلیل وقوع سیل در برخی استان‌های کشور شدند.

امضاکنندگان این نامه تنها هدفشان را هم‌دردی و کاهش آلام داوطلبان مناطق سیل‌زده عنوان و اعلام کرده‌اند: «ما امضاکنندگان این نامه بر آن شدیم تا در راستای حمایت از داوطلبان کنکور سراسری سال ۹۸ که ساکن مناطق سیل‌زده هستند و برای جلوگیری از بی ثمر ماندن تلاش‌ها و رعایت عدالت آموزشی و کاهش آلام این عزیزان و برای آن‌که امیدشان به نا امیدی تبدیل نشود، از وزیر علوم درخواست کنیم نسبت به تعویق کنکور سراسری اقدام کنند.»

منصور غلامی وزیر علوم نیز در پستی در صفحه اینستاگرام خود در پاسخ به این درخواست مردم نوشت: مراقب باشید عده‌ای با طرح موضوع تعویق زمان کنکور، شما را خام و سرگرم نکنند تا در روند برنامه مطالعه شما سستی و خلل وارد شود. این کار آنها حتماً به ضرر شما و به نفع رقیب‌های شماست! از زمان وقوع سیل تا کنکور سراسری بیش از دو ماه فاصله وجود دارد. در حالی که آزمون کارشناسی ارشد در ابتدای اردیبهشت بود. پس قابل مقایسه نیستند.

غلامی عنوان کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد برخی افراد که این موضوع را مطرح می‌کنند اصلاً داوطلب کنکور نیستند! البته در حال پیگیری هستیم تا مشخص شود هویت اصلی آنها چیست و به چه دلیل و منظوری دارند موجب نگرانی داوطلبان عزیز می‌شوند.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار