تولد نوزاد بدون پوست در تگزاس! + عکس(۱۴+)
کد خبر: ۱۴۲۲۳۴
تاریخ انتشار: 2019 April 17    -    ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴

پسر بچه ۳ ماهه به نام " Ja'bari Gray " که در ژانویه ۲۰۱۹ میلادی در تگزاس متولد شد که مبتلا به بیماری نادری است که تقریبا هیچ پوستی در گردنش وجود ندارد و به همین دلیل سرش به دلیل عدم پوست در گردن، به سینه اش چسبیده است و با این حال پزشکان با بررسی درمان‌های حیاتی قصد درمان کردن این نوزاد تازه متولد شده را دارند.

گردن این نوزاد تازه متولد شده تنها قسمتی نیست که پوست ندارد و در کنار آن پلک هایش و همچنین انگشتانش به دلیل عدم وجود پوست به یکدیگر چسبیده اند. با این حال این نوزاد ۳ ماهه هم اکنون در بیمارستان کودکان هوستون بستری می‌باشد و تیم پزشکی THC با بررسی هر چه دقیق‌تر برنامه‌ای را برای درمان این نوزاد در پیش گرفته اند.

تولد نوزاد بدون پوست در تگزاس! + عکس(۱۴+)

 

با این حال پزشکان ابتدا مسیر تنفس وی را باز کرده اند تا ابتدا مشکل نفس کشیدن آن برطرف شود و سپس سایر قسمت‌های آن درمان شوند و پزشکان درباره این نوزاد تازه متولد شده، اعلام کردند که ابتدا برش بسیار دقیقی در گردن آن انجام خواهد شد تا گردن و سینه آن جدا شوند.

با این وجود هنوز اطمینان کافی نسبت به درمان کامل این نوزاد نیست و پزشکان معالجه و درمان کافی آن را تایید نکرده اند و هنوز در طی این مدت کوتاه والدین این نوزاد چیزی نزدیک به ۲۳۸۰۰ دلار برای درمان نوزاد خود پرداخت کرده اند و گفته می‌شود که هزینه درمان کلی چنین معالجه‌ای چیزی نزدیک به ۵۰ هزار دلار است!

از این رو پزشکان بر این باورند که این نوزاد مبتلا به بیماری کاملا نادر " epidermolyosis bullosa " می‌باشد که یک نوع اختلال ژنتیکی است که سبب چنین مشکلی می‌شود.

رکنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار