تابلوی اهدایی، جان تراولتا را تحت تأثیر قرار داد
کد خبر: ۱۴۲۱۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 April 19    -    ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
بازیگر معروف آمریکایی جان تراولتا جشن تولد پسر بزرگش «جت» که در سال ۲۰۰۹ میلادی از دنیا رفته است را برگزار کرد. یکی از هواداران جان تراولتا این بازیگر ۶۵ ساله و کهنه کار، تابلوی رنگ روغنی را از روی چهره جت پسر او کشیده و برای او ارسال کرد.

تابلوی اهدایی جان تراولتا را تحت تأثیر قرار داد«اختصاصی تابناک باتو» بازیگر معروف آمریکایی جان تراولتا جشن تولد پسر بزرگش «جت» که در سال ۲۰۰۹ میلادی از دنیا رفته است را برگزار کرد. یکی از هواداران جان تراولتا این بازیگر ۶۵ ساله و کهنه کار، تابلوی رنگ روغنی را از روی چهره جت پسر او کشیده و برای او ارسال کرد. این تابلو جان تراولتا را تحت تأثیر قرار داد، او در پیج اینستاگرامی اش نوشت: "عکسی که یکی از هواداران برای پسرم جت تهیه کرده، تولدت مبارک پسرم، دوست دارم. "

تابلوی اهدایی جان تراولتا را تحت تأثیر قرار داد

در حدود ده سال پیش، جت شانزده ساله در سفر خانوادگی به جزایر باهاما دچار بحران ناگهانی در سلامتی اش شد و جان خود را از دست داد. «جت تراولتا» در خانه محل گذران تعطیلات این خانواده در «گراند باهاماس» در گذشت. پیکر بیهوش این پسر ۱۶ ساله که سابقه غش داشته است، توسط یکی از مستخدمین خانه در ۲ ژانویه ۲۰۰۹ در حمام پیدا شد و پس از این که با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد، پزشکان مرگ وی را تائید کردند.

تابلوی اهدایی جان تراولتا را تحت تأثیر قرار داد

جان تراولتا در حال حاضر دو فرزند به نام‌های «بلا» ۱۹ ساله و «بنجامین» ۷ ساله دارد.

تابلوی اهدایی جان تراولتا را تحت تأثیر قرار داد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
5
از تراولتا و سبک بازیش در فیلم ها خیلی خوشم میاد. اولین بار با فیلم تغییر چهره با این بازیگر آشنا شدم. خوش به حال فرزندانش که همچین پدری دارند. ایشان یک هواپیمای مسافربری هم دارند که برای آن در کناره منزل خود دارای یک باند پرواز هم هستند.


ما هم در ایران ملیون ها پدر و مادر گدا داریم که تنها کاری که بلدن فقط زاد و ولد هست و گرفتن کاسه گدایی پیش مردم و دولت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار