فال روزانه سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸
کد خبر: ۱۴۲۱۱۳
تاریخ انتشار: 2019 April 16    -    ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
چند کلمه برای آن‌هایی که امروز تولدشان است؛
از آنجا که امروز احساس قدرت می‌کنید، می‌توانید مدیریت هر کاری که بخواهید را به دست بگیرید. بهتر است از این انرژی در محیط کار استفاده کنید و خودی نشان دهید. اگر چه در رابطه عاطفی تان انعطاف پذیر و نرم هستید، اما گاهی این روش جواب نمی‌دهد و همه چی با شما سر ناسازگاری برمی دارد.

«تابناک باتو» ـ دوست عزیزی که ۲۷ فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فرد با اراده‌ای هستید و به هر آنچه بخواهید دست پیدا می‌کنید، اما چند وقتی ست که امیدی برای آینده ندارید، از این رو تلاشی برای اهداف تان نمی‌کنید، اما بدانید که امسال نور‌های امید زیادی در زندکی تان روشن خواهد شد و اگر با همان اراده آهنین قدم بردارید، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در زندکی تان خواهید کرد. شما فرد مهربانی هستید، اما گاهی زبان تندی دارید، سعی کنید که کنترل این رفتار را به دست آورید، زیرا می‌تواند منجر به بهم خوردن روابط تان شود. سال پیش رو از نظر روحی و جسمی سال خوبی برایتان خواهد بود به این دلیل که آرامش بیشتری را تجربه خواهید کرد. اگر مجرد هستید و به دنبال رابطه‌ای ایده آل برای خود می‌گردید، بدانید که هیکس کامل نیست؛ بنابراین جدا از منطق از احساسات تان برای انتخاب شریک زندگی تان کمک بگیرید.. لجبازی از خصوصیات اخلاقی ست که می‌تواند چه در محیط کار، چه در رابطه عاطفی، به ضررتان تمام شود. پس از همین امروز آن را کنار بگذارید. ماه خرداد اتفاقات مثبت زیادی در زندگی تان رخ می‌دهد که روحیه شما را از این رو به آن رو می‌کند. امسال، سال تغییر است، خودتان را برای آن آماده کنید.

فروردین
از آنجا که امروز احساس قدرت می‌کنید، می‌توانید مدیریت هر کاری که بخواهید را به دست بگیرید. بهتر است از این انرژی در محیط کار استفاده کنید و خودی نشان دهید. اگر چه در رابطه عاطفی تان انعطاف پذیر و نرم هستید، اما گاهی این روش جواب نمی‌دهد و همه چی با شما سر ناسازگاری برمی دارد. در این شرایط بهتر است که هیچ عکس العملی نشان دهید و تا آرام شدن امواج، خودتان را به دست آن بسپارید. امروز در روابط با خانواده تان یکدنده نباشید. آن‌ها به محبت و حمایت شما نیاز دارند.

اردیبهشت
امروز هر چه برای شما پیش می‌آید را ساده بگیرید و بپذیرید. مطمئن باشید که به صلاح تان تمام خواهد شد. به زودی تغییراتی در زندگی تان ایجاد می‌شود که نتیجه تلاش‌های گذشته تان است. سعی کنید امروز بیشتر در ارتباط با دیگران باشید. بیش از آن که حرف بزنید، به حرف‌های آن‌ها گوش دهید. فرصت خوبی ست تا اطلاعاتی را که می‌خواهید به دست آورید. از این رو، برای برخی از سوالاتی که در ذهن تان داشتید جواب پیدا می‌کنید و ابهامات ذهنی تان از بین خواهد رفت.

خرداد
هزار کار روی سرتان ریخته، اما حوصله انجام هیچ کدامشان را ندارید. نگران نباشید، زیرا این حالت موقتی است و نمی‌تواند نتیجه منفی روی کارهایتان داشته باشد. به زودی یکی از آرزو‌های بلندمدت تان برآورده می‌شود و شما هیجان زیادی را تجربه خواهید کرد. از آنجا که دیگران نیز در این موفقیت سهم داشته اند، این شادی را با آن‌ها جشن بگیرید. اگر امروز یکی از اطرافیان تان شما را ناراحت کرد، سعی کنید که کنترل تان را از دست ندهید، زیرا به روابط تان لطمه خواهد خورد.

تیر
امروز احساسات تان فوران می‌کند به طوری که نمی‌توانید از روی منطق تان تصمیم بگیرید. در چنین روزی برایتان سخت است که میان منطق و احساس یک کدام را انتخاب کنی. از این رو بهتر است که از گرفتن تصمیمات مهم خودداری کنید. شاید امروز از دست شریک زندگی تان انقدر عصبانی شوید که دوست داشته باشید رابطه تان را بهم بزنید، اما بهتر است که از بیان این طرز فکر خودداری کنید وگرنه تاثیرات بدی را روی رابطه تان خواهد گذاشت.

مرداد
امروز مسایل فلسفی ذهن شما را درگیر می‌کند به طوری که مدام به فکر هدف و دلیل زندگی تان هستید. واقعیت این است که شما باید از زندگی تان لذت ببرید، پس به دنبال آنچه این لذت را به شما می‌بخشد، بروید. گذشتن از محدودیت‌ها و قوانین برایتان سخت است، اما گاهی باید این کار را انجام دهید و پایتان را از مرز‌ها فراتر بگذارید. این تفکر به خصوص در مورد مسائل عاطفی می‌تواند تغییرات زیادی را در رابطه تان ایجاد کند. اگر در این مورد مصمم باشید، به زودی تغییرات بزرگ و مثبتی را در زندگی تان خواهید دید.

شهریور
امروز درگیری ذهنی زیادی دارید به طوری که نمی‌توانید به خوبی روی کارهایتان تمرکز کنید یا حتی گاهی به دیگران نگاه می‌کنید، اما حرف هایشان را نمی‌شنوید، بهتر است که برای رهایی از این وضعیت به خودت کمی زمان دهید. در چند روز آینده مشغله فکری شما نیز به پایان می‌رسد. اگر خواسته‌ای از کسی دارید، به جای این دست و آن دست کردن، بهتر است که آن را صادقانه به زبان آورید. مطمئن باشید که نتیجه بهتری از صداقت تان خواهید گرفت. نگران ناراحتی طرف مقابل هم نباشید، زیرا پس از مدتی می‌فهمد که این خواسته شما به نفع او هم بوده است.

مهر
برنامه‌های امروزتان به بهترین نحو پیش خواهد رفت، بنابراین نگران نباشید. هر چه اعتماد به نفس بالاتری داشته باشید پیشرفت بهتری خواهید کرد. در مورد موضوعی فکر می‌کردید که تنهایید، اما امروز پس از صحبت با یکی از آشناهایتان متوجه می‌شوید که اینگونه نیست. این حس به شما آرامش بیشتری می‌دهد. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق زندگی تان می‌گردید، به زودی او را در محیط کار یا کلاس‌هایی که در آن شرکت می‌کنید، پیدا خواهید کرد.

آبان
شما به تصمیمات خود اطمینان زیادی دارید از این رو از مشورت با دیگران خودداری می‌کنید، اما بهتر است که انقدر سرسخت نباشید. هر فردی ممکن است اشتباه کند و شما نیز از آن مستثنی نیستید. امروز با افراد زیادی در ارتباط هستید و در فعالیت‌های زیادی شرکت می‌کنید؛ بنابراین سعی کنید که از آن‌ها مشورت بخواهید. از سرک کشیدن به زندگی دیگران خودداری کنید. اگر می‌خواهید به دوست تان سری بزنید، قبلش به او خبر دهید، زیرا ممکن است که در شرایط مناسبی به سر نبرد و از این رفتار شما دلگیر شود.

آذر
شما فرد صادقی هستید، اما یادتان باشد که بیان واقعیت همیشه به نفع تان نیست؛ بنابراین امروز هر چه می‌دانید رادر مقابل دیگران به زبان نیاورید. هدفی در سر دارید، اما آن‌ها را غیرممکن می‌دانید به همین دلیل تلاشی هم برای آن نمی‌کنید، یادتان باشد که خواستن توانستن است. اگر به توانایی هایتان اعتماد داشته باشید، حتما به اهداف تان خواهید رسید. در مقابل شریک زندگی تان، بهتر است که به جای حرف زدن، عمل کنید و حسن نیت تان را به او نشان دهید. در غیر این صورت حرف‌های شما هیچ تاثیری روی رابطه تان نخواهد داشت.

دی
امروز می‌توانید الگوی خوبی به خصوص در محیط کار برای دیگران باشید. پس سعی کنید که در رفتار و حرکات تان دقت بیشتری به خرج دهید. هر چه ارتباط تان را بیشتر کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفتقرار است که با فردی در مورد موضوعی صحبت کنید، اما کمی نگران هستید. برای رهایی از این حالت بهتر است که حرف‌هایی که می‌خواهید بزنید را چند بار با خود مرور کنید. اما درنهایت جای نگرانی نیست زیر طرف مقابل به شما کاملا موافق و همراه خواهد بود.

بهمن
نگرانی بیش از حد شما به آینده باعث می‌شود که زمان حالتان را نیز از دست دهید؛ بنابراین خودتان را اذیت نکنید و زندگی را سخت نگیرید. سعی کنید که از داشته‌های زمان حالتان لذت ببرید تا سرنوشت بهترین‌ها را برای شما رقم زند. نقطه ضعف امروز شما نداشتن تحمل و تمرکز است. اگر بتوانید این دو را در کنار هم داشته باشید، بسیاری از حرف‌ها و کارهایتان را با سرعت بیشتری پیش خواهید برد. دوستی از دور حواسش به شماست، اگر شما نیز متوجه این موضوع شده اید، برای برقراری رابطه با او پیش قدم شوید.

اسفند
امروز ناراحتی و غم‌هایی که در سر دارید را فراموش کنید و تنها به آینده فکر کنید. امروز زمانی ست که باید تصمیمات مهمی برای زندگی تان بگیرید. هر چه بیشتر خودتان را به گذشته گره بزنید، از اهداف تان دورتر خواهید شد. نوشتن می‌تواند به شما کمک‌های زیادی بکند و تمرکزتان را بر مسائل بالا برد. اگر به دنبال پیشرفت هستید، بر اطلاعات تان مدام بیفزایید. آنوقت خواهید دید که خیلی زود از انتظارتان به آرزوهایتان رنگ واقعیت داده اید. برای به دست آوردن دل فردی باید تلاش بیشتری به خرج دهید. جدا از حرف، عمل‌های شماست که به چشم او می‌آید، بنابراین کوتاهی نکنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار