محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین اسنیکر آدیداس
کد خبر: ۱۴۲۰۷۶
تاریخ انتشار: 2019 April 17    -    ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
اسنیکر «Adidas Stan Smith» به عنوان محبوب ترین، مشهورترین و پرفروش‌ترین اسنیکر سال‌های اخیر انتخاب شد. کتانی‌های سفید، همیشه جزو محبوب‌ترین کتانی‌ها بوده اند، از این رو که به دلیل رنگ سفیدی که دارند به سادگی با هر مدل و رنگ لباسی ست می‌شوند.

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین اسنیکر آدیداس«تابناک باتو» اسنیکر «Adidas Stan Smith» به عنوان محبوب ترین، مشهورترین و پرفروش‌ترین اسنیکر سال‌های اخیر انتخاب شد. کتانی‌های سفید، همیشه جزو محبوب‌ترین کتانی‌ها بوده اند، از این رو که به دلیل رنگ سفیدی که دارند به سادگی با هر مدل و رنگ لباسی ست می‌شوند. علاوه بر آن، ظاهری اسپورت و کژوال به شما می‌دهند به طوری که با نگاه اول، تمام چشم‌ها را به سمت خود جلب می‌کند. این کتانی نه تنها جذابیت ظاهری زیادی دارد، بلکه بسیار هم راحت است.

«استان اسنیکر»، محبوب‌ترین اسنیکر جهان شناخته شد

 

تاریخچه استان اسمیت

استان اسمیت کفش تنیس است که توسط شرکت لوکس آدیداس تولید شده است. استان اسمیت نام بازیکن تنیس آمریکایی ست که در سال‌های ۱۹۶۰ تا ۱۹۸۰ فعالیت و شهرت داشت.

این کتانی اولین بار در سال ۱۹۶۵ تولید شد. اگر چه طراحی ساده و مینیمالیستی دارد، اما جزو پرفروش‌ترین کفش‌های آدیداس در سال‌های اخیر بوده است.

جالب است بدانید که تولید کفش‌های استان اسمیت در سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ متوقف شد. این ایده عمدا توسط مدیران این شرکت گرفته شد. زمانی که در سال ۲۰۱۴، این کفش بار دیگر روانه بازار شد، طرفداران بیشتری به را به سمت خود جلب کرد. ستاره هایی، چون فارل ویلیامز، کانیه وست و ایسپ راکی از طرفداران پرو پا قرص این اسنیکر‌ها بودند.

«استان اسنیکر»، محبوب‌ترین اسنیکر جهان شناخته شد

برخلاف دیگر کفش‌های آدیداس، این مدل کفش که از جنس چرم سفیده بوده، ۳ خط مشهور یا همان لوگوی آدیداس را روی خود ندارد، به جای سه ردیف پانچ روی آن طراحی شده است که تنفس پذیری کفش را بالا می‌برند. تصویری از استان اسمیت روی زبانه کفش طراحی شده و در قسمت پشت کفش هم نواری که معمولا به رنگ سبز است، نقش بسته است. بند‌های این اسنیکر نیز سفید می‌باشند که بهترین انتخاب برای این مدل و رنگ کفش بوده اند..

شاید بد نباشید بدانید که از سال ۱۹۷۱ تاکنون، بیش از ۵۰ میلیون جفت از این کفش به فروش رفته است!

«استان اسنیکر»، محبوب‌ترین اسنیکر جهان شناخته شد

راز موفقیت استان اسمیت

اسنیکر آدیداس «Stan Smith» طرحی مینیمالیست دارد که با هر سلیقه‌ای جور در می‌آید. برخلاف بسیاری از برند‌ها که محصولات خود را به تعداد محدودی تولید می‌کنند، برند آدیداس این مدل از اسنیکر خود را بدون هیچ محدودیتی تولید کرده است، به طوری که اگر در خیابان‌ها راه بروید، مطمئنا آن را پای چندین نفر خواهید دید. یکی از دلایل محبوبیت این کفش نیز همین قابل دسترس بودن آن است.

البته عوامل مهم دیگری، چون طراحی زیبا و ساده، رنگ منحصر بفرد، راحتی، مقرون به صرفه و در دسترس بودن از ویژگی‌هایی ست که این کفش را در میان مردان و زنان محبوب کرده است.

«استان اسنیکر»، محبوب‌ترین اسنیکر جهان شناخته شد

 

استان اسمیت با چه لباسی ست می شود؟

از آنجا که اسنیکر استان اسمیت ظاهری مینیمالیست و رنگی خنثی دارد، با هر مدل و رنگ لباسی به سادگی ست می‌شود. شما می‌توانید آن را با لباس‌هایی به رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، مشکی، قهوه‌ای یا لباس‌های جین یا حتی با رنگ‌های جیغ و پاستلی به تن کنید. از نظر طرح هم دست تان آزاد است. هم لباس‌های ساده و هم لباس‌های طرحدار با این مدل کفش به راحتی ست می‌شوند. این کفش نه تنها در بهار و تابستان بلکه در روز‌های پاییز و زمستان نیز گزینه مناسبی برای شما خواهند بود.

«استان اسنیکر»، محبوب‌ترین اسنیکر جهان شناخته شد

شما می‌توانید رنگ‌های دیگر این اسنیکر محبوب را در تصویر زیر مشاهده کنید.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار