جزییات مرگ هولناک پسر کرجی در جشن تولد نامزدش
کد خبر: ۱۴۲۰۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 April 16    -    ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵

پسر جوانی که با اجاره بالگرد قصد داشت نامزدش را سورپرایز کند، بر اثر یک حادثه تلخ جانش را از دست داد.

 «همه چیز از یک شوخی شروع شد. ملیکا سوار بر بالگرد بود و به همراه خلبان از آن بالا برای آرمین دست تکان می‌داد. آرمین از روی زمین شاهد هلی‌کوپترسواری دختر مورد علاقه‌اش بود و از شادی و هیجان او لذت می‌برد. در یک لحظه ناگهان همه چیز عوض شد، شادی و خوشحالی این دختر و پسر جوان به عزا تبدیل شد. خلبان با اقدامی عجیب به سمت زمین رفت. او بالگرد را نزدیک آرمین برد تا او را بترساند، اما این نزدیک‌شدن بهای سنگینی داشت. شوخی عجیب خلبان با پسر جوان به مرگ تلخ و هولناک او منجر شد. سر آرمین با پره‌های هفت متری بالگرد جایروپلین برخورد کرد و از تنش جدا شد. پسر جوان جان باخت و خلبان هم بازداشت شد. این در حالی است که دستگاه قضائی کرج در حال بررسی این پرونده و میزان مقصر بودن خلبان در مرگ پسر جوان است.

ماجرا به روز پنجشنبه، ٢٢ فروردین برمی‌گردد. ساعت دوی بعدازظهر بود که آرمین به همراه دختر مورد علاقه‌اش به مرکز آموزشی بالگرد در کمالشهر کرج مراجعه کرد. قصد داشت ملیکا را برای جشن تولدش سورپرایز کند. او یک بالگرد اختصاصی اجاره کرد تا به همراه ملیکا سوار بالگرد شود. آن‌ها پس از اجاره یک بالگرد جایروپلین ابتدا شروع به گرفتن عکس یادگاری در کنار این بالگرد دو نفره کردند. از آنجا که در این بالگرد فقط یک نفر به همراه خلبان می‌توانست بنشیند، در ابتدا آرمین به همراه خلبان سوار بر بالگرد جایروپلین شد. او چند دقیقه‌ای در آسمان کرج به پرواز درآمد و ملیکا هم از پایین او را نظاره می‌کرد. بعد از چند دقیقه بالگرد روی زمین فرود آمد و این بار نوبت به ملیکا رسیده بود. دختر جوان با خوشحالی سوار بالگرد شد؛ از آن بالا برای آرمین دست تکان می‌داد و آرمین هم از پایین دختر مورد علاقه‌اش را می‌دید تا این که ناگهان بالگرد به سمت آرمین به حرکت درآمد. خلبان و دختر جوان هر دو می‌خندیدند. آرمین روی زمین بود که بالگرد به او نزدیک شد. ناگهان صحنه‌ای وحشتناک مقابل چشمان دختر جوان و خلبان رقم خورد. پره‌های بالگرد با سر آرمین برخورد کرد. سرش از تنش جدا شد و روی زمین افتاد. ماجرای تولد و جشن خوشحالی این دختر و پسر که قرار بود به‌زودی با هم ازدواج کنند، این‌چنین تلخ به پایان رسید.

همین حادثه کافی بود تا تیمی از مأموران پلیس استان البرز برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند.

سرهنگ نادربیگی، رئیس‌پلیس آگاهی استان البرز درباره جزئیات این خبر تلخ به خبرنگار «شهروند» گفت: «پس از این حادثه بلافاصله مأموران پلیس در جریان ماجرا قرار گرفتند. گویا پسر جوان به خاطر جشن تولد دختر مورد علاقه‌اش این بالگرد را اجاره کرده بود و پس از این ماجرا خلبان این پرواز دردسرساز به دستور مقام قضائی در بازداشت پلیس قرار گرفت و در حال حاضر کارشناسان سازمان هواپیمایی تجسس‌ها و بررسی‌های خود را در رابطه با میزان تقصیر خلبان در مرگ این پسر آغاز کرده‌اند. تحقیقات تا اعلام نظریه کارشناسان سازمان هواپیمایی ادامه دارد.»

روزنامه شهروند

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
زنبورک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
1
فقط بنویسید اجاره هلی کوپتر چقدر پول بی زبان بوده.
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
1
1
لاکچری بازی ولوس بازی های مسخره ادم را به کشتن می دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار