فال روزانه دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸
کد خبر: ۱۴۲۰۱۲
تاریخ انتشار: 2019 April 15    -    ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
شما این کار را با چنان مهارت تحسین برانگیزی انجام خواهید داد که همه را شگفت زده خواهد کرد، اما خودتان اصلا از این موفقیت متعجب نخواهید شد. چنانچه بین شما و عشقتان سوء تفاهمی پیش آمده باشد هم امروز می‌تواند روز بسیار خوبی برای حل این مشکل باشد، زیرا شما با جادوی کلامتان هر کسی را با خود همراه و هم نظر خواهید کرد.

فال روزانه دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸

فال روزانه دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ «تابناک باتو» ـ دوست عزیزی که ۲۶ فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی واقع بین، قابل اعتماد، با صداقت و مثبت اندیش هستید و حافظه‌ای قدرتمند و ویژگی‌های شخصیتی منحصر بفردی دارید که شما را از بقیه اطرافیانتان متمایز می‌کند. با این همه باید سعی کنید در زمان مواجه شدن با مشکلات عصبی نشوید، زیرا این کار تمام توانایی‌های شما را زیر سؤال خواهد برد. اگر می‌خواهید از لحاظ سلامتی با مشکل خاصی مواجه نشوید باید یک سری از عادت‌های بد خود را کنار بگذاید، مثلا شاید لازم باشد مصرف سیگار یا الکل را ترک کنید یا کمتر فست فود و نوشیدنی‌های گازدار بخورید. اگر از قبل به یک بیماری خاص مبتلا بوده اید امسال باید به طور مرتب زیر نظر پزشک خود باشید و اقدامات لازم را انجام دهید تا از عود این بیماری جلوگیری کنید. امسال سود قابل توجهی را از سرمایه گذاری‌های گذشته‌ی خود به دست خواهید آورد، اما اگر قصد دارید سرمایه گذاری جدیدی را انجام دهید باید این کار را با دقت تمام و پس از سنجش تمام شرایط و بررسی جوانب مختلف انجام دهید. امسال از پول قرض دادن و قرض گرفتن خودداری کنید. شاید پول زیادی را خرج خریدن اشیای لوکس و گران قیمت برای خودتان و خانواده تان بکنید، اما اگر این هزینه‌ها فشاری به شما وارد نمی‌کنند و به آسایش و آرامش بیشتر خودتان و عزیزانتان کمک می‌کنند حتی یک لحظه هم تردید نکنید. امسال شما به بهترین شرایط ممکن در زندگی حرفه‌ای خود خواهید رسید و این موفقیت‌ها پاداش مادی نیز برایتان به همراه خواهند داشت. از لحاظ عاطفی امسال برای شما سال نسبتا پرباری خواهد بود، آنقدر پربار که حتی ممکن است بچه دار شوید! اگر هنوز مجرد هستید احتمال اینکه اواخر امسال ازدواج کنید زیاد خواهد بود. خرداد، آبان، آذر و اسفند بهترین ماه‌های سال خواهند بود.

فروردین
اگر به این فکر بوده اید که شغل تدریس و یا نویسندگی را در پیش بگیرید امروز روزی ایده آل برای عملی کردن بخشی از نقشه هایتان خواهد بود. قدرت تخیل شما خیلی خوب کار می‌کند و نیرویی درونی باعث شده است که کلمات را با مهارتی فوق العاده به کار بگیرید. اگر در زمینه‌ی فروشندگی هم فعالیت داشته باشید این توانایی‌ها به طور شگفت انگیزی به کارتان خواهند آمد و به شما کمک خواهند کرد تا فروشتان را چند برابر کنید. در بحثی که بین شما و عشقتان پیش آمده است حرف‌هایی مطرخ شده اند که شما حالا از به زبان آوردن آن‌ها احساس پشیمانی و خجالت زدگی می‌کنید. شاید بهتر باشد غرور را کنار گذاشته و از طرف مقابلتان عذرخواهی کنید.

اردیبهشت
شما از آن دسته آدم‌هایی نیستید که زیاد به خواب‌های خودشان و تعبیر‌های آن‌ها اهمیت می‌دهند، اما این اواخر خواب‌هایی دیده اید که با چنان دقتی تعبیر شده اند که شما را شگفت زده یا شاید بهتر باشد بگوییم وحشت زده کرده است. شاید بهتر باشد در مورد این موضوع با شخصی که در این زمینه مطالعات جدی و گسترده‌ای دارد صحبت کنید. احتمال اینکه این رویاهایتان پیام خاصی را برای شما به همراه داشته باشند بسیار زیاد به نظر می‌رسد. در اینکه شما آدم خیلی صبوری هستید هیچ شکی نیست، اما اگر می‌بینید یک نفر دارد بیش از اندازه از شما سوء استفاده می‌کند موظف هستید دست از صبوری بی ثمر برداشته و در مقابل او بایستید.

خرداد
وقتی پای قانع کردن دیگران به پذیرفتن نقطه نظرات و عقایدتان به میان بیاید، هیچ کس نمی‌تواند رقیب خوبی برای شما باشد. امروز این مهارت شما مورد آزمایش قرار خواهد گرفت و از شما خواسته خواهد شد تا در برابر افراد نسبتا زیادی از یک دیدگاه و یا محصول خاص دفاع کرده و آن‌ها را قانع به پذیرفتن آن کنید. شما این کار را با چنان مهارت تحسین برانگیزی انجام خواهید داد که همه را شگفت زده خواهد کرد، اما خودتان اصلا از این موفقیت متعجب نخواهید شد. چنانچه بین شما و عشقتان سوء تفاهمی پیش آمده باشد هم امروز می‌تواند روز بسیار خوبی برای حل این مشکل باشد، زیرا شما با جادوی کلامتان هر کسی را با خود همراه و هم نظر خواهید کرد.

تیر
اگر امروز به صورتی کاملا غیر منتظره مبلغ قابل توجهی به دستتان رسید اصلا تعجب نکنید! شاید این پول به صورت نقدی باشد، اما احتمال اینکه به صورت یک فرصت یا پیشنهاد سر راهتان قرار بگیرد خیلی بیشتر خواهد بود، به طور مثال ممکن است شریک تجاریتان فعالیت‌های تازه‌ای را به شما پیشنهاد کند که می‌توانند درآمد شرکتتان را چند برابر کنند. شاید هم تصمیم بگیرید که خودتان به تنهایی یک کسب و کار جدید به راه بیندازید. در هر صورت یک چیز قطعی است و آن هم رسیدن شما به موفقیت است. چه در زمینه‌ی حرفه‌ای و چه در زمینه‌ی کار‌های هنری و پروژه‌های شخصی امروز برای شما روزی فرخنده و تکرار نشدنی خواهد بود.

مرداد
امروز شما احساس کسالت و رخوت می‌کنید و دلتان نمی‌خواهد هیچ کاری انجام بدهید، اما باید تکانی به خودتان داده و مشغول به کار بشوید، در غیر این صورت تمام روزتان به همین حالت خواهد گذشت. ذهنتان را از هر احساس ناخوشایند و رخوت آمیزی پاک کرده و سعی کنید هرچند ممکن است برایتان دشوار باشد، روزتان را با انرژی شروع کنید تا در انجام کارهایتان موفق باشید. شما همیشه سعی دارید به دیگران کمک کنید و مشکلاتشان را حل کنید، ولی مواظب باشید این کار‌ها شما را از عشقتان غافل نکنند. درست است که کمک کردن به دیگران همیشه جزء اولویت‌های اصلی شما در زندگی است، ولی خودتان و عشقتان را باید در درجه اول قرار دهید.

شهریور
امروز از لحاظ عاطفی برای شما روز بسیار دشواری خواهد بود. در حال انجام کاری که برایتان بسیار جالب است و از آن لذت می‌برید ممکن است به یکباره با به یاد آوردن برخی خاطرات و احساساتی که فکر می‌کرده اید برای همیشه آن‌ها را فرموش کرده اید غافلگیر شوید. کنار آمدن با این احساسات کار سختی خواهد بود، اما شما هم نباید خودتان را زیادی با آن‌ها درگیر کنید. از جاه طلبی و بلندپروازی هیچ هراسی نداشته باشید؛ شما قدرت درونی فوق العاده‌ای دارید که به شما اعتماد به نفس داده و خود باوریتان را بیش از پیش می‌کند. این باور و ارزشمند دانستن خودتان شما را قادر می‌سازد که حتی کوه‌ها را هم جابجا کنید.

مهر
امروز استعداد‌های هنری شما که برای مدتی غیر فعال شده بودند دوباره به کار افتاده اند و نه تنها خودتان، بلکه اطرافیانتان را نیز از این توانایی‌های خود بهره‌مند خواهید کرد. همین که دست به کار شوید اطرافیانتان نیز وسوسه شده و در انجام این کار‌ها با شما همراه خواهند شد. امروز شریک و یا همکارتان برای انجام کاری آنقدر به شما اصرار خواهد کرد که رد کردن تقاضای آن‌ها برای شما بسیار مشکل خواهد بود. با این حال چند نفس عمیق کشیده و به آنچه از شما خواسته می‌شود خوب فکر کنید و به انجام کاری که بعدا از آن پشیمان خواهید شد رضایت ندهید. برای به دست آوردن محبوبیت و مورد تایید دیگران قرار گرفتن خودتان را به دردسر نیندازید.

آبان
اوضاع امروز کمی آشفته خواهد بود و مجبور خواهید شد با برخی پستی و بلندی‌ها روبرو شوید. به عنوان مثال در برقراری ارتباط با یگران با مشکلاتی روبرو خواهید شد و یا مشکلات اینترنتی و کامپیوتری حساب و کتاب‌های مالیتان را تحت تأثیر قرار خواهند داد و در انجام کارهایتان ایجاد مشکل خواهند کرد. به راحتی میدان را خالی نکنید و پشتکار لازم را از خودتان نشان بدهید تا به موفقیت دست پیدا کنید. شاید به یکباره خودتان را در حال انجام کاری ببینید که هیچ تجربه‌ای در آن ندارید و برایتان کاملا ناشناس و جدید است. نگران نباشید؛ حتی اگر در ابتدا عملکرد چندان جالبی نداشته باشید هم خیلی زود خودتان را با آن وفق خواهید داد.

آذر
شما و شریک کاری و یا همسرتان دارید روز‌های سختی را می‌گذرانید و با مشکلات مالی نسبتا زیادی دست و پنجه نرم می‌کنید که کنار آمدن با آن‌ها دشوار به نظر می‌رسد. این وضعیت شما را مجبور کرده است که خرید‌هایی که قرار بوده بکنید را به تعویق انداخته و یا برنامه‌هایی که برای سرمایه گذاری داشته اید را تا زمان به دست آوردن پول کافی برای عملی کردن آن‌ها کنسل کنید. خبر خوبی که برایتان داریم این است که الان زمان بسیار خوبی برای پیدا کردن یک راه حل مناسب برای این مشکلتان است. برای رسیدن به بهترین نتیجه هر دوی شما باید ذهنی باز داشته باشید و تمام جوانب را به دقت در نظر بگیرید.

دی
امروز خلاقیت شما در سطح بالایی قرار گرفته و دلتان می‌خواهد قدرت تخیلتان را به کار گرفته و کار‌هایی مثل نقاشی و یا نوشتن انجام دهید. اگر وقت کافی برای اینکه این استعداد‌های خود را پرورش دهید نداشته باشید هم بد نیست چند قدم کوتاه هم که شده است برای ارضای میل درونی خود به انجام این فعالیت‌ها انجام دهید. شاید بتوانید در یک کلاس آموزشی ثبت نام کرده و یا به یک گروه مرتبط با فعالیت مورد نظرتان بپیوندید. ارتباط داشتن با افرادی که استعداد‌ها و توانایی‌هایی در این زمینه دارد به شما کمک خواهد کرد تا مهارت هایتان را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

بهمن
امروز دلتان می‌خواهد ارتباط خود را با تمام دنیا قطع کرده و با افکار خودتان خلوت کنید. شرایط کیهانی موجود باعث شده است که تمایل چندانی به همکاری با دیگران و انجام فعالیت‌های گروهی نداشته باشید و ترجیح بدهید کارهایتان را به صورت انفرادی پیش ببرید. هیچ اشکالی ندارد اگر به این نیاز درونی خود توجه کرده و کمی از دیگران فاصله بگیرید. قرار نیست همیشه همان آدم اجتماعی اهل خوش و بش و بذله گویی باشید، شما هم گاهی به تنهایی نیاز دارید. از این فرصت برای سفری به دنیای درون خود استفاده کنید، این کار می‌تواند شما را به مکاشفات تازه‌ای در مورد خودتان و شخصیت منحصر به فردی که دارید برساند.

اسفند
شرایطی که امروز برای شما پیش آمده نشان دهنده‌ی این است که شما برای جهشی بزرگ در زمینه‌ی حرفه‌ای آماده اید. هوش و ذکاوت شما و مهارت قابل توجهی که در برقراری ارتباط با دیگران دارید در چند ماه گذشته کمک‌های زیادی به شما کرده اند و راه را برای پیشرفتتان فراهم نموده اند. برای حصول اطمینان از اینکه ترفیع رتبه‌ای که انتظارش را دارید دریافت خواهد کرد باید تلاشتان را بیشتر کنید و از اینکه بالادستی هایتان اشتیاق و تلاشتان را می‌بینند اطمینان حاصل کنید. در نهایت این را هم به یاد داشته باشید که کار و فعالیت‌های حرفه‌ای فقط بخشی از زندگی شما هستند و نباید باعث شوند از دیگر کارهایتان غافل شوید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار