جزییات برنامه جایگزین «حالا خورشید»
کد خبر: ۱۴۱۹۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 April 15    -    ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

تهیه‌کننده برنامه تازه صبحگاهی شبکه سه ضمن تشریح جزییات این برنامه تأکید کرد که اولویت سازندگان برجسته‌سازی بریده‌های برنامه در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی نیست.

ابوالفضل صفری تهیه‌کننده برنامه صبحگاهی شبکه سه که قرار است در سال جدید جایگزین برنامه «حالا خورشید» در کنداکتور این شبکه شود، درباره زمان پخش این برنامه عنوان کرد: قرار ما با صداوسیما این است که از اول اردیهبشت برنامه را روی آنتن ببریم و حالا ممکن است با یکی دو روز تفاوت در همان روزهای ابتدایی اردیبهشت پخش شود.

وی با اشاره به اینکه دکور این برنامه در حال آماده سازی است اظهار کرد: دکور این برنامه، جدید و خلاقانه است که توسط سپیده شریفی طراحی شده و اجرا می‌شود. دکور ویژه‌ای طراحی شده که یکی از نقاط برجسته برنامه می‌تواند محسوب شود.

برای حاشیه و شبکه‌های اجتماعی برنامه نمی‌سازیم

این تهیه‌کننده درباره رویکرد محتوایی برنامه هم توضیح داد: ما در این برنامه تولید محتوا داریم و گویی یک روزنامه را تصویری کرده‌ایم. برنامه‌سازی ما به شیوه کلاسیک یعنی تولید بر اساس متن پیش می‌رود و نه اینکه بر اساس حواشی تولید محتوا کنیم. درواقع اولویت ما برجسته‌سازی بریده‌های یک دقیقه‌ای برنامه در اینستاگرام نیست! نکته‌ای که تلویزیون اکنون گرفتار آن شده و از عوامل می‌خواهند در برنامه یک دقیقه را هم به گونه‌ای بسازند که در شبکه‌های اجتماعی بچرخد و بعد کل برنامه از دست می‌رود. حاصل این رویکرد اتفاقاتی مثل حاشیه‌های حضور مسعود فراستی در یک برنامه تلویزیونی را رقم زد.

وی اضافه کرد: ما یک مجله تصویری تهیه می‌کنیم و برنامه از بخش‌های مختلف خبری، واکنشی، پرونده و… تشکیل شده است. پرونده‌های ما درباره موضوعات مختلف مثل سینماست مثلاً اینکه چطور فیلم «رحمان ۱۴۰۰» با آن صحنه‌های مبتذل می‌فروشد اما فیلمی مثل «تختی» نمی‌فروشد و همه موضوعات را از منظر اجتماعی نقد می‌کنیم نه اینکه از دید نقد تخصصی سینمایی بحث کنیم.

مجری ما از چهره‌های جوان و جدید است

صفری درباره اجرای این برنامه تلویزیونی هم عنوان کرد: تیم این برنامه از چهره‌های جوان و جدید بهره گرفته و حسین کلهر که قرار است اجرای برنامه را برعهده داشته باشد هم از همین افراد است.

وی درباره نحوه پخش این برنامه گفت: این برنامه به شکل صبحگاهی در بهار، به شکل عصرگاهی در تابستان و به شکل شبانه در پاییز و زمستان روی آنتن خواهد رفت.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «وقتشه» در پایان درباره پخش این برنامه از شبکه نسیم نیز گفت: «وقتشه» از ۲۶ فروردین با اجرای کامران تفتی به آنتن شبکه نسیم باز می‌گردد.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
0
1
رشیدپور هم به سرنوشت فردوسی پور دچارشد!!!!!!!!
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
1
خدارا شکر از دست خنده های رشید پورراحت شدیم.فکر کرده خیلی محبوب مردمه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار