جمعه‌شب رعب‌آور حوالی فرودگاه تبریز
کد خبر: ۱۴۱۸۸۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2019 April 14    -    ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

جمعی از هواداران تراکتورسازی جمعه‌شب با تجمع مقابل فرودگاه شهید مدنی تبریز صحنه‌های وحشتناکی را رقم زدند؛ آنها جلوی خودروهای حامل بازیکنان را می‌گرفتند و دنبال محسن فروزان می‌گشتند.

اشتباهات محسن فروزان در دیدار با سپیدرود رشت بحث روز و داغ فوتبال ایران است؛ اشتباهاتی که با واکنش سریع محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی مواجه شد و دقایقی بعد از بازی او از تمرینات تیم کنار گذاشته شد. با این حال فروزان همراه با سایر اعضای تراکتورسازی به تبریز برگشت و پخش شدن خبر بازگشت این دروازه‌بان جنجال‌های بزرگی را در فرودگاه شهید مدنی شهر به راه انداخت.

تعدادی از هواداران تراکتورسازی که از شکست تیم‌شان مقابل سپیدرود بسیار ناراحت بودند، با کسب اطلاع از زمان بازگشت تیم به تبریز خود را به فرودگاه رساندند تا با بازیکنان تیم مواجه شوند. این هواداران که اعتراض شدیدی به عملکرد محسن فروزان داشتند، می‌خواستند هرطور شده این دروازه‌بان را ببینند.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی که از حضور هواداران ناراضی در فرودگاه مطلع شده بودند، هماهنگی‌هایی انجام دادند تا اعضای تیم از قسمت CIP خارج شوند تا هواداران ناراضی را نبینند. این اتفاق افتاد و بازیکنان و کادرفنی و اجرایی از در پشتی با اسکورت پلیس خارج شدند. با این حال یکی، دو نفر از هواداران متوجه حضور تراکتوری‌ها در قسمت ویژه شدند و مقابل در پشتی منتظر اعضای تیم ایستادند. در این بین هنگام خروج محسن فروزان یکی از هواداران معترض به عملکرد این دروازه‌بان باتجربه انتقاد کرد که درگیری لفظی میان دو طرف شکل گرفت. این درگیری با دخالت حسن آذرنیا سرپرست و مصطفی منطقی مدیررسانه‌ای تراکتور ختم به خیر و فروزان با خودروی شخصی از فرودگاه خارج شد.

این اما پایان ماجرا نبود و در خیابان‌های منتهی به فرودگاه نیز شاهد اتفاقات عجیبی بودیم. هوادارانی که مقابل در اصلی فرودگاه تجمع کردند و نتوانستند بازیکنان تیم را ببینند در خیابان های اطراف پخش شدند و خودروهایی که در حال ترک فرودگاه بودند را بازرسی می‌کردند. آنها که بیشتر شان به دنبال محسن فروزان می‌گشتند در نهایت تعدادی از بازیکنان دیگر را در یک خودروی ون یافتند. آنها از بازیکنانی نظیر ایمان سلیمی، احمد موسوی و ... سراغ فروزان را گرفتند که فهمیدند او رفته است. تلاش نفرات دیگر تراکتور برای آرام کردن هواداران هم فایده نداشت و این هواداران در خیابان‌های منتهی به فرودگاه خودروهای دیگر را هم بازرسی می‌کردند تا فروزان را پیدا کنند.

در این فضا عباس الیاسی رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی و مسعود شجاعی کاپیتان تیم به نمایندگی از اعضای باشگاه به میان هواداران ناراضی رفتند و با آنها به صحبت پرداختند. شرایط ایجاد شده جو بدی را در اطراف فرودگاه تبریز ایجاد کرد و اگرچه با صحبت‌های الیاسی و شجاعی کمی هواداران آرام شدند اما از عصبانیت آنها نسبت به فروزان کم نشده بود.

مجموعه این اتفاق جمعه شب رعب‌آوری را برای بازیکنان و مربیان تراکتورسازی ایجاد کرد؛ آنها که انتظار چنین برخوردی از برخی هواداران را نداشتند با استرس فراوان فرودگاه را به سمت منازل خود ترک کردندو حالا شاید با نگرانی بیشتری مسابقات آینده را دنبال کنند. باید دید این ماجراها به کجا ختم می‌شود.

ورزش سه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
9
6
از اول هم به اين دروازه بان استقلالي مشكوك بودم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
8
11
حماقت حد و مرز نداره .... اونوقت انتظار پیشرفت واسه این مملکت داریم ؟!؟!؟!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
7
10
ادعای فرهنگ هم میکنند
جاوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
0
0
نویسنده چنان با آب و تاب از کلمه رعب آور ، استفاده کرده که انگار دنیا بپایان خود رسیده است . متاسفانه همه جا افراد تند خو حضور دارند و در دنیای کثیف فوتبال بیشتر . مشکل فردی بوده و ریطی هم بفرهنگ ندارد ، سوء استفاده و ایجاد نفاق در مردم هم ممنوع .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
0
0
خودروها را جستجو می کردند؟؟؟؟؟!!!!!!!
مگه این کشور نیروی انتظامی نداره که اینطور حرمت و امنیت مردم در خیابان ها به خطر می افته. تصور کن داری با ماشین به همراه خانواده تو خیابان حرکت می کنی. بعد چند نفر شخصی جلوت رو بگیرند و ماشین را بازرسی کنند. پس اینهمه نیروی انتظامی و اطلاعاتی و حراستی کدوم خراب شده بودند؟!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار