علت پخش نشدن عصر جدید در روزهای شنبه تا ماه رمضان چیست؟
کد خبر: ۱۴۱۸۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 April 14    -    ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

 برنامه عصر جدید به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی که شنبه و یکشنبه هر هفته از شبکه سه سیما پخش می شد. با یک تغییر ناگهانی اعلام شد تا ماه رمضان فقط روزهای یکشنبه بعد از اخبار شبانگاهی ساعت ۲۲ روی آنتن خواهد رفت. بر اساس شنیده ها تغییر این برنامه به دلیل آماده شدن برنامه عصر جدید برای فینال و پخش آن در ماه رمضان است.

گفتنی است: برنامه عصر جدید و با ایجاد بستر رقابت برای افراد و گروه های مختلف مسابقه ای را ترتیب داده که هر چه می گذرد مخاطبان بیشتری به خود جذب می کند. در این برنامه چهار داور به شرکت کنندگان رای می دهند و یک نفر دیگر نیز از طریق آرای مردمی به فینال می رسد.
در مجموع می توان در توصیف برنامه عصر جدید و تاثیر آن بر مخاطبان تلویزیونی اینچنین گفت که این برنامه از این زاویه که می تواند استعدادهای گمنام را خیلی راحت به جامعه معرفی کند گام مثبتی برداشته و این رویکرد کاملا تحسین برانگیز است اما تنها نقطه ضعف آن موضوع داورهایی است که در تمام زمینه ها تخصص ندارند و به عنوان مثال رویا نونهالی که یک بازیگر است باید کار ورزشکاران شرکت کننده در مسابقه را نیز قضاوت کند و به آنها رای دهد. لذا بهتر بود که علیخانی یک ورزشکار محبوب را نیز به تیم داوری خود می گنجاند زیرا بسیاری از شرکت کنندگان اجرای ورزشی دارند و جای یک داور خبره در برنامه خالی است.

مجله اینترنتی کولاک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خان محمدعلی آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
0
1
این برنامه فقط جنبه سرگرمی داره
وگرنه فقط هادی ساعی و حسین رضا زاده و علی دایی تا حالا نیامده اند و در آن شرکت نکرده اند
استعدادیابی کجا بود؟!
خخخ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار