طراحی داخلی کافه بستنی در لهستان
کد خبر: ۱۴۱۷۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 April 16    -    ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
طراحی داخلی این کافه بستنی در لهستان با ترکیبی از دایره های رنگارنگ و توپ های دکوری طراحی و اجرا شده است. این فروشگاه مجهز به یخچالی مدرن برای نگهداری بستنی هاست و دکوراسیون فضا دارای توپ های معلق رنگی و روشنایی از سقف است که با دایره های روی دیوارها و با نصب توپ ها در سقف تکمیل شده است.

طراحی داخلی کافه بستنی در لهستان

طراحی داخلی کافه بستنی در لهستانبه گزارش «تابناک با تو»؛ طراحی داخلی این کافه بستنی در لهستان با ترکیبی از دایره های رنگارنگ و توپ های دکوری طراحی و اجرا شده است.

این فروشگاه مجهز به یخچالی مدرن برای نگهداری بستنی ها می باشد و دکوراسیون فضا دارای توپ های معلق رنگی و روشنایی از سقف است که با دایره های روی دیوارها و با نصب توپ ها در سقف تکمیل شده است.

رنگ اجزای داخلی و توپ ها و طرح دایره های روی دیوار در هارمونی با هم بوده و سببب یکنواختی و چشم نوازی بستنی فروشی شده است.

از چالش های طراحی محدودیت با عرض کم و باریکی فضا می باشد که در آن سعی شده تا تجهیزات به خوبی گنجانده شود و تنوع بصری و همچنین عملکرد خوبی نیز ایجاد گردد کانتر با یخچال شیشه ای با رنگ قرمز نقطه کانونی خوبی ایجاد کرده و رنگ های قرمز و شاد به کار رفته در فضا پویایی بیشتری به دکوراسیون این کافه کوچک بخشیده است.

طراحی داخلی کافه بستنی در لهستان

طراحی داخلی کافه بستنی در لهستان

منبع: دکوبوم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرزانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
6
سرم گیج رفت جالب نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار