جاری شدن فاضلاب در خیابان‌های اهواز +عکس
کد خبر: ۱۴۱۶۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 April 12    -    ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

بر اثر بارندگی‌ها و سیل اخیر، فاضلاب شهری در منطقه پردیس اهواز بالا آمده و در سطح خیابان جاری شده است که بالا رفتن احتمال وقوع بیماری‌های ویروسی و عفونی را در پی دارد.

جاری شدن فاضلاب در خیابان‌های اهواز

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
12
الان نزدیک به 40 ساله که مردم شهرهای مسیر رودخانه کارون فاضلاب خود را به این رودخانه میریزند و هزاران ظلم و گناه را در حق یکدیگر انجام میدهند. من این سیل را جدای از اینکه نشانه ای از بیکفایتی مسئولین این استان میدانم بخشی از آن را به نوعی انتقام طبیعت از انسان های ناسپاس میدانم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
0
1
من زمستان 97 سفر کوتاهی به اهواز در هوای بارانی رفتم و دیدم که متاسفانه این شهر بزرگ سیستم جمع آوری آب جاری مناسب ندارد و آبهای جمع شده بر روی آسفالت در خیابانها و کوچه ها (حتی خیابانهای جدید و دارای آسفالت جدید) جایی برای رفتن ندارند و همانطور می مانند تا این طرف و آنطرف پاشیده شده و با نور آفتاب خشک شوند. با اولین قطرات باران این شهر تبدیل به برکه های متعدد خیابانی می شود. من فکر می کنم شهرداری اهواز باید مسئولانه تر عمل کند. اوضاع دو طرف رودخانه هم اصلا زیبنده این شهر نیست. پر از نخاله ساختمان و هر نوع زباله ای که بخواهی در اطراف رودخانه کارون پیدا می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار