حادثه غیرمنتظره عروس و داماد را راهی بیمارستان کرد!
کد خبر: ۱۴۱۶۵۲
تاریخ انتشار: 2019 April 11    -    ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰

عروس و داماد بلژیکی که به همراه مهمانان بهترین روز زندگی خود را جشن می‌گرفتند نمی‌دانستند چه حادثه شومی انتظار آن‌ها را می‌کشد. در حالی که عروس و داماد به همراه چند نفر از مهمانان در بالکن ساختمان محل برگزاری عروسی حضور داشتند ناگهان بالکن فرو ریخت و موجب زخمی شدن ۹ نفر شد. این عروس و داماد که هویت آن‌ها مشخص نشده است به همراه ۷ نفر از مهمانان با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

حادثه غیرمنتظره عروس و داماد را راهی بیمارستان کرد!

این حادثه شب‌هنگام و در یک مزرعه در منطقه‌ای خارج از شهر رخ داد. بنا بر گزارش رسانه‌های محلی بلژیک چند نفر از مهمانان در اثر این حادثه دچار جراحت شدید و جدی شدند. این در حالی است که گفته می‌شود زوج جوان دچار جراحت سطحی شده‌اند و از این حادثه با خوش‌شانسی جان سالم بدر برده‌اند. شاهدان عینی به رسانه‌های محلی گفتند که ایستادن نفرات زیاد بر روی بالکن علت این حادثه بوده است.

پس از این حادثه ۷ دستگاه آمبولانس به محل برگزاری این جشن عروسی اعزام شد. سخنگوی محلی مرکز آمبولانس گفت: "ساعت ۱۷ بود که گزارشی در مورد سقوط عروس و داماد به همراه تعدادی از مهمانان آن‌ها از بالای بالکن ساختمان محل برگزاری یک عروسی در اطراف شهر دریافت کردیم. بالکن ساختمان در اثر فشار زیاد فرو ریخته بود. خوشبختانه در لحظه سقوط بالکن هیچ فردی در پایین آن حضور نداشت. ۹ نفر در این حادثه دچار جراحت شدند که جراحت ۳ نفر از آن‌ها بسیار شدید بود. خوشبختانه خطری جان هیچ یک از مجروحان را تهدید نمی‌کند. زوج جوان نیز دچار جراحت سطحی شده بودند که برای درمان به بیمارستان منتقل شدند. "

گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست آیا این جشن عروسی نیمه کاره تمام شده یا با درمان زوج جوان ادامه پیدا کرده است.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار