رنگ مو‌های خاص زنانه ۲۰۱۹ میلادی
کد خبر: ۱۴۱۵۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 April 12    -    ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
بسیاری از افراد علاقه‌ی زیادی به تغییر رنگ موهایشان و همراه شدن با مد دارند. دنیای مد در سال ۲۰۱۹ میلادی با رنگ‌های رایج سال گذشته مانند طلایی، صورتی، سرخ آتشین و پلاتینی خداحافظی کرده است. سایت مد و زیبایی glowsly، رایج‌ترین رنگ مو‌های خاص زنانه در سال ۲۰۱۹ میلادی را معرفی کرده است.

رنگ مو‌های خاص زنانه ۲۰۱۹ میلادی«اختصاصی تابناک باتو» بسیاری از افراد علاقه‌ی زیادی به تغییر رنگ موهایشان و همراه شدن با مد دارند. دنیای مد در سال ۲۰۱۹ میلادی با رنگ‌های رایج سال گذشته مانند طلایی، صورتی، سرخ آتشین و پلاتینی خداحافظی کرده است. سایت مد و زیبایی glowsly، رایج‌ترین رنگ مو‌های خاص زنانه در سال ۲۰۱۹ میلادی را معرفی کرده است.

۱. رنگ موی پاستلی صورتی

رنگ مو‌های خاص زنانه ۲۰۱۹ میلادی
رنگ موی پاستلی صورتی، یکی از محبوب‌ترین رویکرد‌های رنگ مو در بهار ۲۰۱۹ است. صاحبان آن‌ها شبیه شاهزاده خانم‌ها در افسانه‌ها هستند و نکته مهم آن است که با کمک گچ مو تجربه شود، که البته این رنگ به کار زیادی نیاز دارد.

۲. رنگ مو‌های نئون

رنگ مو‌های خاص زنانه ۲۰۱۹ میلادی
رنگ مو‌های نئون به صورت بسیار زیبایی با قرارگیری در تاریکی تغییر رنگ داده و به صورت درخشان در می‌آیند. برخی ترجیح می‌دهند تا رنگ‌های نئون روشن با رنگ موی عادی و تار‌های موی مصنوعی به کار ببرند. رنگ‌های رایج نئون عبارت است از زرد، سبز، آبی وصورتی کمرنگ.

۳. رنگ موی زنجبیلی

رنگ مو‌های خاص زنانه ۲۰۱۹ میلادی
رنگ موی طبیعی قرمز همیشه توجه را جذب می‌کند، بنابراین زنجبیلی به یکی از برجسته‌ترین رنگ‌های مو فصل بهار و تابستان ۲۰۱۹ است و نمادی از گرمای فصل تابستان به شمار می‌رود و فرد را با اعتماد به نفس بیشتر و منحصر به فرد‌تر نشان می‌دهد.

۴. رنگ موی قهوه‌ای شکلاتی

رنگ مو‌های خاص زنانه ۲۰۱۹ میلادی
رنگ موی شکلات قهوه‌ای به رنگ موی طبیعی نزدیک است و یکی از ترند‌های محبوب زنانه در فصل بهار و تابستان ۲۰۱۹ به شمار می‌رود، این رنگ مو، مو‌ها را براق نشان می‌دهد. سلبریتی‌ها هم از این رنگ مو بسیار استفاده می‌کنند. قهوه‌ای شکلاتی طیف‌های زیادی هم دارد که پرطرفدارترین آن ها، قهوه‌ای شکلاتی مسی، روشن، دودی و تیره می‌باشد.

۵. خاکستری قهوه‌ای

رنگ مو‌های خاص زنانه ۲۰۱۹ میلادی
تنها استثنا در رنگ مو‌های گرم بهار و تابستان سال ۲۰۱۹ میلادی، خاکستری قهوه‌ای است، رنگ ایده آل برای کسانی که به طیف‌های قهوه‌ای علاقه دارند و ظاهر زیبایی به افراد می‌بخشد.

۶. رنگ موی بلوند عسلی

رنگ مو‌های خاص زنانه ۲۰۱۹ میلادی
این رنگِ گرم شبیه رنگ عسل به نظر می‌رسد. این رنگ اغلب برای همه رنگ پوست‌ها مناسب است به ویژه افرادی که رنگ پوست سرد دارند، زیرا عسلی کمی گرما به صورت آن‌ها می‌بخشد، همچنین اگر چشم‌ها و پوستی روشن دارید این رنگ بسیار به شما می‌آید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
0
0
اینا چقدر زشتن!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار