زیبایی طبیعی با آلوئه ورا
کد خبر: ۱۴۱۵۶۲
تاریخ انتشار: 2019 April 10    -    ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
در كنار هم راه كار هايى كه به زيباتر شدن شما كمك ميكنند را بررسى ميكنيم. با هم از روغن هاى مختلف مثل روغن بادام، نارگیل و کرچک گفتيم و اينكه چطور ميتوانيم از هر كدام بهترين استفاده را داشته باشيم. بار ديگر ميخواهم تاكيد كنم كه بايد صبور باشيد. راه حل هاى شيميايى ممكن است زود بازده باشند، اما به هيچ وجه نتيجه ى نهايى راه حل هاى طبيعى را نخواهند داشت.

«تابناک باتو»در كنار هم راه كار هايى كه به زيباتر شدن شما كمك ميكنند را بررسى ميكنيم. با هم از روغن هاى مختلف مثل روغن بادام، نارگیل و کرچک گفتيم و اينكه چطور ميتوانيم از هر كدام بهترين استفاده را داشته باشيم.

بار ديگر ميخواهم تاكيد كنم كه بايد صبور باشيد. راه حل هاى شيميايى ممكن است زود بازده باشند، اما به هيچ وجه نتيجه ى نهايى راه حل هاى طبيعى را نخواهند داشت.

آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا به طور كلى براى درمان آفتاب سوختگى بسيار معروف است. اما در كنار اين خاصيت، خواص بسيار زياد ديگرى هم دارد.

مراقبت از پوست

شما ميتوانيد با آلوئه ورا پوست خود را آب رسانى كرده و بلافاصله بعد از شستن ژل از روى پوستتان، روشن تر و شفاف تر شدن پوست را ببينيد. به اين صورت كه برگ هاى آلوئه ورا را از وسط نصف كرده و ژل داخل را روى تمام پوست صورت و گردن خود بزنيد. بعد از ١٥ دقيقه با آب سرد صورت را بشوييد.

آلوئه ورا

مراقبت از مو

بسيارى ار شامپو ها، نرم كننده ها و تقويت كننده هاى مو از ژل آلوئه ورا بهره گرفته اند. خواص آن براى مو بسيار زياد است. شما ميتوانيد با يك بار استفاده موهاى نرم تر، سالم تر و براق تر داشته باشيد.

به خاطر آنزيم (proteolytic) موجود در برگها، ماسك اين گياه سلول هاى مرده كف سر را بازسازى ميكند. ريزش مو را كاهش ميدهد و همچنين به رشد مو سرعت ميبخشد. از شوره ى سر جلوگيرى ميكند. در ضمن ماده ى مشابه كراتين در خود دارد كه موها را تغذيه ميكند. هفته ايى يك بار حداقل موها را با آلوئه ورا تغذيه كنيد.

آلوئه ورا

دركنار فوايدى كه با هم خوانديم بايد بگويم كه خوردن آلوئه ورا هم بسيار مفيد است. از سرطان هاى مختلف جلوگيرى ميكند. به روند كاهش وزن كمك ميكند و بهترين ماده ى غير شيميايى براى محافظت از دندان هاست.

بپوشیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار