صرف نظر هالیوودی مشهور از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا!
کد خبر: ۱۴۱۴۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 April 09    -    ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
ستاره رئالیتی شو و مدل لباس آمریکایی به طور کلی از ایده ورود به نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شانه خالی کرد. کیم کارداشیان در ماه ژوئن گذشته گفته بود که تلاشی برای نامزد ریاست جمهوری آمریکا ندارد، اما در عین حال ورود خود به جهان سیاست و نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را بعید ندانست.

صرف نظر هالیوودی مشهور از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا!«اختصاصی تابناک باتو» ستاره رئالیتی شو و مدل لباس آمریکایی به طور کلی از ایده ورود به نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شانه خالی کرد. کیم کارداشیان در ماه ژوئن گذشته گفته بود که تلاشی برای نامزد ریاست جمهوری آمریکا ندارد، اما در عین حال ورود خود به جهان سیاست و نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را بعید ندانست و در رابطه با احتمال نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تأکید کرد که هرگز نباید گفت: نه، هرگز!

صرف نظر هالیوودی مشهور از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا!

گفته سابق کیم کارداشیان در آن زمان جنجال زیادی در میان کاربران فضای مجازی برانگیخت و اغلب کاربران از او خواستند که ایده‌ی نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را از سرش بیرون کند.

کارداشیان سال گذشته هم به خاطر تلاش برای اقناع رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ برای عفو و بخشایش "آلیس ماری جانسون"، با تحسین بسیاری روبرو شد. آلیس محکوم به حبس ابد بود و در سال ۱۹۹۶ میلادی به جرم قاچاق مواد مخدر دستگیر و پس از گذراندن ۲۲ سال از زندان آزاد شد.

کیم کارداشیان در مصاحبه جدید خود با نیویورک تایمز آمریکا در پاسخ به سؤالی درباره‌ی این که آیا تجربه تلاش برای عفو "آلیس ماری جانسون" می‌تواند الهام بخش او برای نامزدی ریاست جمهوری آمریکا باشد به سرعت گفت: نه، زیرا منصب ریاست جمهوری به شدت خسته کننده و فرسایشی است.

او گفت: باوری به آن ندارم، این شغل خسته کننده‌ترین شغل دنیاست و فکر نمی‌کنم با روحیّاتم سازگار باشد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
5
8
ههههه کم مونده این خانم وارد سیاست بشه با اون سابقه درخشان!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
1
6
خب , الان این مهمه ؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
3
4
پس کو لکه های پسوریازسش؟این زنیکهبی حیا الکی ورداشته بود قهوه مالیده بود رو صورتش و سلفی گرفته بود و بعضیها هم آخ آخ و واخواخکردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار