تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال ۹۸
کد خبر: ۱۴۱۳۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 April 08    -    ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹

هیئت وزیران به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور و تأیید شورای عالی بیمه سلامت کشور، تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال ۱۳۹۸ را تصویب و ابلاغ کرد.

با تصویب هیئت وزیران تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال ۱۳۹۸ در بخش دولتی به طور میانگین ۱۰ و در بخش خصوصی ۱۳ درصد رشد داشته است.

هیئت وزیران در جلسه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور و تأیید شورای عالی بیمه سلامت کشور و به استناد بند (الف) ماده (۹) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور - مصوب ۱۳۹۵- تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال ۱۳۹۸ را تصویب کرد.

بر همین اساس، تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در بخش خصوصی در سال ۱۳۹۸ به شرح زیر تعیین شده است:

تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال ۹۸

گفتنی است، شورای عالی بیمه سلامت کشور به استناد بند فوق، مکلف است هر ساله نسبت به بازنگری ارزش نسبی و تعیین تعرفه خدمات سلامت برای کلیه ارائه دهندگان خدمات بهداشت، درمان و تشخیص در کشور اعم از دولتی، غیردولتی و خصوصی با رعایت اصل تعادل منابع و مصارف و قیمت واقعی اقدام و مراتب را پس از تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور قبل از پایان هر سال برای سال بعد جهت تصویب به هیئت وزیران ارائه کند.

این تصویب‌نامه از تاریخ اول فروردین ۱۳۹۸ لازم الاجرا است.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
تقریبا به اندازه آرایشگر مردانه!
شاید کمتر حتی
آرایشگاه زنانه که هیچ
علی
|
Netherlands
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
0
0
پزشک برای هر مریض فوقش 2 دقیقه کار میکند و آرایشگاه حداقل نیم ساعت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار