کودک ۱۱ساله با سقوط به رودخانه، جان باخت
کد خبر: ۱۴۱۰۶۳
تاریخ انتشار: 2019 April 05    -    ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: عصر امروز پسر نوجوان ۱۱ ساله‌ای در روستای شطزل بخش خزل به داخل رودخانه سقوط کرد و متاسفانه جان خود را از دست داد.

 مومنعلی دارابی، رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند اظهار داشت: بر اساس اعلام درمانگاه شهر فیروزان نهاوند عصر امروز کودکی 11 ساله به داخل سیلاب‌های اطراف روستای شطزل سقوط می‌کند که علی‌رغم نجات وی از رودخانه و انتقال به درمانگاه فیروزان، متاسفانه جان خود را از دست داد.

وی تصریح کرد : این کودک 11 ساله در روستای شطزل بخش خزل به داخل رودخانه‌ای که به وسیله سیلاب‌ها به وجود آمده سقوط کرده که توسط اهالی از آب گرفته می‌شود و به درمانگاه منتقل می‌شود.

دارابی افزود: متاسفانه به علت گل‌و لای و آبی که داخل شش‌های این کودک وارد شده بود تلاش پزشکان برای نجات وی موثر واقع نشد و متاسفانه کودک فوت کرد.

وی با بیان این‌که متاسفانه این کودک اولین مورد فوتی سیلاب در نهاوند است، عنوان کرد: در اطراف بسیاری از روستا‌های بخش خزل و بخش مرکزی نهاوند به خاطر سیلاب‌های اخیر حجم زیادی از آب گل آلود می‌باشد که موجب خفگی می‌شود لذا از همه خانواده‌ها در خواست داریم از رودخانه‌های فصلی فاصله بگیرند تا فرزندانشان قربانی سیلاب نشوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند بیان کرد: درمانگاه فیروزان به صورت شیفتی در ایام نوروز به خدمات‌رسانی به مردم پرداخته است لذا با توجه به حجم سیلاب‌های حاصل از بارندگی برف و باران از خانواده‌ها تقاضا داریم مواظب کودکان خود باشند.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار