10 ترفند طبیعی برای زیباتر شدن خانم‌ها
کد خبر: ۱۴۱۰۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 April 05    -    ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
زمانی که صحبت از زیبایی می‌شود، اکثر خانم‌ها به اولین چیزی که فکر می‌کنند لوازم آرایش است، اما راه‌های طبیعی دیگری هم برای زیباتر شدن وجود دارد. اگر دوست دارید که با آنها آشنا شوید، در ادامه همراه مان باشید.

10 ترفند طبیعی برای زیباتر شدن خانم‌ها«تابناک باتو» زمانی که صحبت از زیبایی می‌شود، اکثر خانم‌ها به اولین چیزی که فکر می‌کنند لوازم آرایش است، اما راه‌های طبیعی دیگری هم برای زیباتر شدن وجود دارد. اگر دوست دارید که با آنها آشنا شوید، در ادامه همراه مان باشید.

دانه‌های قهوه برای رنگ کردن مو

دانه‌های قهوه نه تنها برای رفع خستگی بلکه برای موهایتان نیز مفیدند. مقداری از پودر قهوه را در نرم کننده تان بریزید و آن را به مدت ۱۰ دقیقه روی سرتان نگه دارید. سپس با آب ولرم بشویید. با این کار رنگ مو‌های شما کمی تن شکلاتی به خود گرفته و خوشرنگ‌تر می‌شود. علاوه بر آن، عطری که قهوه به مو‌های شما می‌دهد، واقعا دلنشین است.

ترفندهای طبیعی برای زیباتر شدن

سرکه سیب برای آکنه

همانطور که قبلا هم شنیده اید، سرکه سیب فواید زیادی بر بدن شما دارد، اما جدا از آن، این ماده معجزه گر می‌تواند آکنه را نیز درمان کند. مقداری از سرکه سیب را روی دستمال بریزید، سپس آن را روی آکنه تان بزنید. اگر چه مجبور می‌شوید که بوی آن را تحمل کنید، اما نتیجه‌ای که دارد، برایتان رضایت بخش خواهد بود.

چای بابونه برای روشن کردن مو

چای بابونه خواص آرام بخش دارد، اما برای ظاهرتان نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. شما به وسیله این نوشیدنی گیاهی می‌توانید موهایتان را روشن‌تر کنید. به دلیل خواص سفید کننده‌ای که این ماده دارد، مو‌های شما روشن‌تر می‌شود. قبل از حمام، یک فنجان چای بابونه دم کنید، سپس آن را به آرامی روی موهایتان بریزید، ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید، سپس به حمام بروید. اگر می‌خواهید که موهایتان روشن‌تر شود، این کار را تا ۶ بار تکرار کنید.

بکینگ پودر برای از بین بردن برنزگی بدن

بسیاری از افراد برای برنزه شدن تلاش می‌کنند، ولی گاهی رنگ بدن آن‌ها آنطور که باید، در نمی‌آید، در این شرایط، نگران نشوید. شما می‌توانید به کمک بکینگ پودر برنزگی بدن تان را از بین ببرید. برای این کار، مقداری از بکینگ پودر را با آب مخلوط کنید. زمانی که ترکیب آن‌ها حالتی خمیری پیدا کرد، به صورت دایره وار
آن را روی بدن تان بمالید.

شیر مگنزیا به عنوان پرایمر

شما می‌توانید شیر مگنزیا را به عنوان پرایمر برای صورت تان استفاده کنید. این ماده نه تنها چربی پوست تان را از بین می‌برد، بلکه آن را نرم کرده و آماده آرایش می‌کند. برای شروع، صورت تان را با صابون بشویید و خشک کنید، سپس مقداری از شیر را روی یک پنبه بریزید و بر پوست تان بمالید. زمانی که شیر کاملا خشک شد، می‌توانید آرایش تان را آغاز کنید، بدون این که نگران چرب بودن پوست تان باشید.

ترفندهای طبیعی برای زیباتر شدن

عسل برای شستشو

شما عسل را برای فواید سلامتی که دارد مصرف می‌کنید، اما شاید ندانید که این ماده طبیعی خاصیت ضد التهاب نیز دارد؛ بنابراین علاوه بر این که می‌توانید این ماده را در زمان‌های سرماخوردگی مصرف کنید، می‌توانید از آن به عنوان پاک کننده آرایش نیز استفاده کنید. خوبی عسل آن است که برخلاف پاک کننده‌های آرایش صنعتی به پوست شما هیچ آسیبی نمی‌رساند. برای این منظور یک قاشق چای خوری از عسل را بردارید به صورت تان بمالید. سپس به کمک یک حوله گرم پوست تان را پاک کنید.

روغن برای پاک کردن صورت

شما می‌توانید از روغن‌های مختلف برای پاک کردن صورت تان استفاده کنید، اما قبل از آن باید از نوع پوست تان آگاه باشید. به عنوان مثال اگر پوست خشکی دارید می‌توانید از روغن زیتون استفاده کنید یا اگر صورت تان پر از آکنه است، روغن جوجوبا انتخاب بهتری برایتان خواهد بود. پس از این که نوع پوست و روغن مناسب برای آن را تشخیص دادید، مقداری از روغن را بردارید و به مدت چند دقیقه به پوست تان بمالید. سپس یک حوله گرم و مرطوب بردارید و آن را روی صورت تان بگذارید. زمانی که حوله روی صورت تان سرد شد، آن را بردارید و از نرمی پوست تان نهایت لذت را ببرید.

پیاز برای استحکام ناخن‌ها

پیاز جزو موادی ست که مصرف آن خواص سلامتی زیادی برای بدن دارد. اما جدا از مصرف این ماده غذایی، شما می‌توانید از آن برای استحکام ناخن هایتان نیز استفاده کنید. یک پیاز را بردارید و آن را رنده کنید، سپس روی ناخن هایتان بگذارید. این ماده حاوی سلنیم است و از آنجا که شکنندگی ناخن‌ها به دلیل کمبود این ماده در بدن است، به کمک آن می‌توان ناخن‌های مستحکم تری ساخت.

ترفندهای طبیعی برای زیباتر شدن

آرد به عنوان شامپوی خشک

اگر شما هم مو‌های چربی دارید و مدام از شامپو‌های مخصوص مو‌های خشک استفاده می‌کنید، می‌توانید یک بار هم از آرد کمک بگیرید. روشی ارزان‌تر و البته موثر از شامپو برای مو‌های شما، آرد است. برای این منظور مقداری از آن را کف سرتان بریزید و ماساژ دهید. برای این که آرد اضافی از روی موهایتان برداشته شود، موهایتان را شانه کنید. آرد، روغن کف پوست سرتان را جذب کرده و حس بهتری به شما خواهد داد.

پودر بچه برای حجیم کردن مژه‌ها

هیچ چیز زیباتر از داشتن مژه‌های حجیم و بلند نیست. حتی اگر ریمل‌های مختلف هم نتوانست انتظارات شما را برآورده کند، می‌توانید از پودر بچه کمک بگیرید. برای این منظور، یک دور چشم هایتان را با ریمل آرایش کنید، سپس شت ریمل را به پودر بچه آغشته و به مژه هایتان بزنید. برای این که سفیدی مژه هایتان از بین برود، یک بار دیگر شت را داخل ریمل کرده و آن را به چشم هایتان بزنید. مطمئنا از دیدن مژه‌های بلند و پر پشت تان به وجد خواهید آمد.

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
1
1
تابناک اینا رو ما پیدا کنیم بخوریم زیباتر شدن پیشکش جیگر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار