جزییات مراسم تشییع پیکر جمشید مشایخی
کد خبر: ۱۴۰۹۸۰
تاریخ انتشار: 2019 April 04    -    ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶

ستاد برگزاری مراسم بدرقه پیکر استاد مشایخی در اطلاعیه ای خطاب به هنرمندان و هنردوستان آورده است:

«همان گونه که مطلع هستید، کمال الملک هنر ایران استاد مشایخی از میانمان رخت بر بست و به سوی معبود شتافت. فقدان جبران ناپذیر این هنرمند را خدمت جامعه هنری و عموم مردم ایران تسلیت می گوییم.

ستاد برگزاری مراسم بدرقه با پیکر او، متشکل از خانه تئاتر، خانه سینما، اداره کل هنرهای نمایشی، سازمان سینمایی، شهرداری تهران، پلیس راهور تهران و بنیاد رودکی از هنرمندان و هنردوستان کشور برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم، دعوت کرد.

براساس اطلاعیه این ستاد، مراسم تشییع پیکر استاد مشایخی، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۱۷ فروردین ۹۸ از محوطه تالار وحدت انجام خواهد شد، مراسم اقامه نماز بر پیکر استاد در محل تشییع انجام خواهد شد.
جهت سهولت آمد و شد خیابان استاد شهریار، حد فاصل خیابان خارک تا خیابان حافظ از ساعت ۸ تا پایان مراسم برای وسایل نقلیه مسدود خواهد بود.

در این مراسم تعدادی از هنرمندان پیشکسوت سخنان کوتاهی در رابطه با استاد مشایخی ایراد خواهند کرد و تعداد مکفی اتوبوس جهت آمد و رفت به بهشت زهرا (س)، برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.
پیکر استاد مشایخی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم ترحیم زنده یاد مشایخی نیز روز سه شنبه ۲۰ فروردین ماه ساعت ۱۶ تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه در مسجد جامع شهرک غرب، واقع در میدان صنعت، خیابان فرحزادی برگزار خواهد شد.»

جمشید مشایخی سه شنبه شب در ۸۵ سالگی بر اثر کهولت سن و بیماری در بیمارستان عرفان درگذشت.

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار