چه رنگ لاکی به دست شما می‌آید؟
کد خبر: ۱۴۰۸۹۱
تاریخ انتشار: 2019 April 04    -    ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
با تنوعی که در لاک ها وجود دارد، انتخاب این که چه رنگ لاکی مناسب ناخن های شماست، کار دشواری ست. شاید تا به حال تنها سلیقه شخصی را در انتخاب رنگ لاک تان دخیل می کردید، اما باید بدانید که لاک هم مانند سایه چشم و رژ گونه، به مقدار زیادی به رنگ پوست ما بستگی دارد.

چه رنگ لاکی به دست شما می‌آید؟«تابناک باتو» با تنوعی که در لاک ها وجود دارد، انتخاب این که چه رنگ لاکی مناسب ناخن های شماست، کار دشواری ست. شاید تا به حال تنها سلیقه شخصی را در انتخاب رنگ لاک تان دخیل می کردید، اما باید بدانید که لاک هم مانند سایه چشم و رژ گونه، به مقدار زیادی به رنگ پوست ما بستگی دارد. در واقع هر رنگ لاکی به پوست شما نمی آید. اما چه رنگ لاکی برایتان مناسب است؟ اگر می خواهید بدانید که چه رنگ لاکی مناسب دست های شماست، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

 

چه رنگ لاکی به دست شما می‌آید؟

 

پوست سفید: صورتی کمرنگ

این نوع پوست رنگدانه های خیلی کمی یا حتی بدون ماده رنگی دارند که به اصطلاح به آن پوست سفید یا رنگ پریده می گویند. این افراد، زمانی که در مقابل نور خورشید قرار می گیرند، به آسانی دچار آفتاب سوختگی می شوند، به بیان دیگر پوست آنها هیچوقت برنزه نمی شود. این نوع پوست صورتی رنگ بوده و تن سردی دارد، از این رو باید به دنبال رنگی که با رنگ پوست شان هماهنگی دارد، باشند. صورتی کمرنگ گزینه مناسبی برای این افراد بوده که بسیار شیک و کلاسیک و برای هر موقعیتی مناسب است.

چه رنگ لاکی به دست شما می‌آید؟

 

پوست روشن: یاسی

خانم هایی که پوستی سفید اما ملایم دارند، باید لاکی نه خیلی بی رنگ و نه خیلی پر رنگ، را انتخاب کنند. این افراد تن پوست سردی دارند، از این رو باید رنگی به ناخن هایشان بزنند که با این رنگ هماهنگی داشته باشد. برای این افراد بهترین گزینه رنگ یاسی ست.

چه رنگ لاکی به دست شما می‌آید؟

 

پوست گندمی: مرجانی

پوست گندمی می تواند قهوه ای روشن یا تیره با ته رنگ زرد یا قرمز باشد. این پوست ترکیبی از تن گرم و سرد دارد و در مقابل آفتاب دچار آفتاب سوختگی نمی شود. از این رو رنگی چون مرجانی بهترین انتخاب برای آن خواهد بود.

چه رنگ لاکی به دست شما می‌آید؟

 

پوست زیتونی: جیگری

این رنگ پوست را بیشتر شبیه رنگ زیتون می دانند که معمولا رنگی زرد مایل به سبز با ترکیبی از قهوه ای دارد. افرادی با این رنگ پوست معمولا موهای تیره دارند. برای پوست زیتونی رنگ، جیگری انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. این رنگ نه تنها رنگ پوست شما را تکمیل می کند، بلکه ناخن هایتان را نیز باریک تر و کشیده تر نشان می دهد.

چه رنگ لاکی به دست شما می‌آید؟

 

پوست تیره: نعنایی

اگر به دنبال رنگ لاکی هستید که دست های تیره تان را کمی جوان تر و شاداب تر نشان دهد، رنگ نعنایی انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. از آنجا که این رنگ ما بین رنگ های آبی و سبز است، چشم ها را به طرف ناخن های شما جلب می کند، بدون این که ذره ای توی ذوق بزند.

چه رنگ لاکی به دست شما می‌آید؟

هنگام انتخاب رنگ لاک، علاوه بر رنگ پوست، شما باید به تن پوست تان نیز توجه کنید. 3 نوع تن پوست وجود دارد: سرد، گرم و خنثی. برای تشخیص این که تن پوست شما چه رنگی ست، باید به موارد زیر توجه کنید:

اگر پوست تان ویژگی های زیر را دارد، تن پوست تان سرد است:
رگهای مچ دست تان به رنگ آبی یا بنفش است.
جواهرات نقره بیشتر از طلا به پوست تان می نشیند.
پوست صورت تان در برابر آفتاب به رنگ آبی می زند.

پوست شما خنثی است اگر:
رگهای مچ دستتان آبی- سبز باشد.
هم طلا و هم نقره به پوست شما می آید.
پوست شما در معرض نور آفتاب به رنگ سبز به نظر می رسد.

افرادی که رنگ پوست شان گرم است، روی پوست خود سایه هایی به رنگ زرد، طلایی و یا هلویی می بینند: رگهای مچ دست تان سبز کمرنگ یا زیتونی باشد.
جواهرات طلایی بیشتر از نقره ای به پوست تان بیاید.
پوست شما در معرض نور خورشید به نظر زرد بیاید.

حال با توجه به تن پوست تان می توانید رنگ لاک تان را انتخاب کنید:

تن گرم: گلبهی

خانم هایی که تن پوست گرمی دارند، باید به دنبال لاک هایی با تن رنگی گرم باشند. رنگ گلبهی، ترکیبی از رنگ های صورتی و نارنجی ست که به زیبایی روی پوست هایی با تن گرم می نشیند.

چه رنگ لاکی به دست شما می‌آید؟

 

تن سرد: صورتی فسفری

رنگ صورتی تونالیته های مختلفی دارد. از آنجا که صورتی فسفری تن سرد دارد، به تن پوست شما نیز می آید. بنابراین شما می توانید رنگ صورتی را انتخاب کنید، به شرط آن که تن سرد داشته باشد.

چه رنگ لاکی به دست شما می‌آید؟

 

تن خنثی: قرمز- نارنجی

افرادی که تن پوست خنثی دارند، دست شان در انتخاب باز است زیرا می توانند هر نوع لاک، با هر تنی که دارد، را انتخاب کنند. پیشنهاد ما رنگ قرمز- نارنجی ست که نه تنها با هر تن پوستی به زیبایی ست می شود، بلکه بسیار هم جذاب است و چشم ها را به سمت خود جلب می کند.

چه رنگ لاکی به دست شما می‌آید؟

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار