پاپ: لقب خدا به مسی، توهین به مقدسات است
کد خبر: ۱۴۰۷۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 April 02    -    ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسا از سال 2005 و زمانی که برای تیم اول این باشگاه به میدان رفت، توانسته تاریخ آبی اناری ها را از نو بنویسد. او سال هاست که بدون افت بازی می کند و هر هفته با نمایش های بی نظیرش، هواداران بارسا و علاقه مندان به فوتبال را به وجد می آورد. بارسایی ها به مسی لقب خدا "El Dios" داده اند اما اعطای چنین لقبی به مسی مخالفانی نیز دارد.

پاپ: لقب خدا به مسی، توهین به مقدسات است

پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان که خود یک آرژانتینی است، در مصاحبه با لاسستا و در پاسخ به سوالی در این رابطه گفت:« از لحاظ تئوری، دادن لقب خدا به مسی توهین به مقدسات است و من تاییدش نمی کنم. شما نمی توانید به یک انسان، خدا بگویید و برایم باورکردنی نیست. شما باور دارید؟»

در این لحظه خبرنگار در پاسخ به پاپ می گوید که بله من باور دارم. پاپ با خنده ادامه داد:« خیر، من باور ندارم. مردم تنها برای تحسین مسی می توانند بگویند که او در زمین فوتبال مثل یک خداست ولی تنها پروردگار قابل پرستش است. البته که مسی بازیکن بسیار خوب و بزرگی است ولی او خدا نیست.»

ورزش سه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
0
0
همین اظهارنظرهای منطقی و سوال جوابهای هم سطح با مصاحبه کننده پاپ را به شخصیتی محبوب و باور پذیر تبدیل کرده است . وگرنه اگر برای خود شانی بسیار بالاتر از دیگران قائل بود سخنش تاثیر گذار نبود
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
دوره رنسانس رو طی کردند که دیگه شان اینها در حد نصیحت کردن است
ناشناس
|
United States
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
0
1
خوشبختانه مقدسات در اون جوامع فقط در حد نصایح مردان مذهبی تبلور پیدا میکنه و همه زندگی مردم رو تحت تاثیر قرار نمیده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار