آبیِ کمرنگ؛ هوادار علیه رحمتی، پاتوسی علیه استقلال
کد خبر: ۱۴۰۷۵۱
تاریخ انتشار: 2019 April 01    -    ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵

در پی بی‌سابقه‌ترین هجمه هواداری در فوتبال ایران، جمع کثیری از هواداران استقلال در پی حواشی دربی ۸۹ و شکست تیم آبی تهران، خواهان جدایی سید مهدی رحمتی از این تیم شدند.

هواداران استقلال در پایان دربی ۸۹ در واکنش به کاپیتان تیم شان، شعار «حیا کن رها» سر دادند تا این سرآغازی باشد بر حجم شدید و بی سابقه‌ای از اعتراض میلیونی هواداران استقلال نسبت به سید مهدی رحمتی تا اصلی‌ترین مطالبات آن‌ها از مسئولان باشگاه، عدم تمدید قرارداد این بازیکن برای فصل بعد باشد.

پنالتی سوخته استقلال مقابل پرسپولیس و حواشی مربوط به آن بهانه‌ای شد تا بغض هواداران استقلال نسبت به کاپیتان تیمشان ترکیده و با وارد کردن هجمه‌های میلیونی و بی سابقه به وی، خواهان جدایی اش از این تیم باشند.

آبیِ کمرنگ؛ هوادار علیه رحمتی، پاتوسی علیه استقلال

از آنجا که پنالتی زن اول استقلال پاتوسی و پنالتی زن دوم تیم ایسما بوده فرشید اسماعیلی خودش توپ را برداشته و تصمیم به زدن ضربه می‌کند  که چیپ او از بالای دروازه راهی اوت شد. که این موضوع ناراحتی پاتوسی را در پی داشته است.

ناراحتی پاتوسی در مقابل چشمان هواداران دو تیم به چشم نیامد، اما درست زمانی که بازیکنان راهی رختکن شدند این ۲ بازیکن با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده و اعتراض هافبک خارجی استقلال به بازیکن شماره ۸ این تیم شکل جدی به خود می‌گیرد.

مدیربرنامه پاتوسی و ایسما اما مدعی شده که در بین دو نیمه فرشید باقری قصد درگیری با هافبک این تیم را داشته که مداخله ایسما مانع از این مساله شده است. این مدیربرنامه در ادامه مدعی شده که پاتوسی در پایان بازی در وویسی از او خواسته مقدمات جدایی و خروجش از ایران را نیز فراهم کند.

با توجه به مسایل مطرح شده پس از دیدار دربی و همین طور مصاحبه انجام شده از طرف مدیر برنامه‌های آیاندا پاتوسی، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: در خصوص مصاحبه مدیربرنامه آیاندا پاتوسی در ارتباط با اتفاقات بازی دربی لازم است تا به استحضار برسانم که اظهارات ایشان غیر مرتبط و غیرمسئولانه بوده و صحبت‌هایی که مطرح کرده، دور از واقعیت و خارج از حیطه اختیارات یک مدیر برنامه طبق مقررات موجود می‌باشد.

مطابق مقررات فعالیت مدیران برنامه فیفا و فدراسیون فوتبال ایران، حیطه اختیارات مدیر برنامه “Intermediary“ در حد نمایندگی و ارایه خدمات به بازیکن جهت انعقاد قرارداد‌ها باشگاه مربوطه می‌باشد و نه بیشتر؛ بنابراین تمامی صحبت‌های ایشان مبنی بر خروج بازیکن از کشور به واسطه توهین نژادپرستانه کذب محض و خارج از چارچوب اختیارات ایشان می‌باشد و در جهت ضربه زدن به منافع باشگاه استقلال تلقی خواهد شد.

وی افزود: بنده ضمن نکوهش و محکوم کردن تمامی اتفاقات روی داده در بین دونیمه و پایان بازی دربی در رختکن و هتل، لازم است به استحضار تمامی هواداران عزیز باشگاه استقلال برسانم که پس از اظهارات ایشان باشگاه استقلال با توجه به حساسیت موضوع مطرح شده، به بررسی کامل موضوع پرداخته و اعلام می‌دارد که هیچگونه توهین و یا عمل نژادپرستانه از طرف بازیکنان اتفاق نیفتاده است.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار