نام و بازیگران سریال ماه رمضان ۹۸ تلویزیون
کد خبر: ۱۴۰۶۸۸
تاریخ انتشار: 2019 April 01    -    ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

ماه رمضان 98 چه سریال هایی پخش می شوند؟

از یاد‌ها رفته، دلدار و برادر جان سریال‌های تلویزیونی ماه رمضان ۹۸ از شبک یک تا سه سیما هستند. اما همچنان پخش سریال مناسبتی از شبکه پنج سیما در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

«از یاد‌ها رفته» کاندید پخش رمضانی شبکه یک

اسامی سریال‌های ماه رمضان ۹۸ + خلاصه داستان و زمان پخش

«از یاد‌ها رفته» به تعبیر اکبر تحویلیان تهیه‌کننده این سریال، در حوزه تاریخ معاصر می‌گذرد. داستان این سریال به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود، اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتار‌ها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد. بخش‌هایی از داستان این سریال که درباره خسرو (حسین یاری) و مهربانو (هلیا امامی) است نیز به کشف حجاب می‌پردازد. حسین یاری، حسین پاکدل، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان‌نسب، مهرداد ضیایی و … بازیگران این سریال هستند.


«دلدار»؛ سریال رمضانی شبکه دو

نام سریال رمضانی شبکه دو هم «دلدار» است که امروز از لوگوی آن نیز رونمایی شد. بعد از سریال «سایبان»، برادران محمودی این روز‌ها درحال فیلمبرداری سریال «دلدار» برای ماه مبارک رمضان هستند و تاکنون محمدرضا غفاری و الناز حبیبی جلوی دوربین رفته‌اند. «دلدار» که یک ملودرام عاشقانه است که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان این سریال که توسط آزیتا ایرایی و مهدی حمزه نوشته شده، آمده است: «دیریست که دلدار پیامی نفرستاد». اوایل دیماه ۹۷ کلید خورد.


«برادرجان» در شبکه سه

«برادر جان» عنوان سریالی است که محمدرضا آهنج بعد از مدت‌ها غیبت برای تلویزیون می‌سازد. کاری که سعید نعمت‌الله نویسندگی کرده و تولید آن با حضور بازیگران شاخصی همچون علی نصیریان، حسن پورشیرازی و حسام‌منظور از دی‌ماه آغاز شد. این سریال در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای برای شبکه سه تولید می‌شود؛ در حالیکه پیش از این قرار بود برای رمضان شبکه یک روی آنتن برود.
موضوع اصلی این ملودرام خانوادگی «حق الناس» و در خلاصه داستان آن آمده است: «پسری بعد از، از دست دادن پدرش می‌خواهد دِین‌های او را ادا کند.» این سریال تازه‌ترین همکاری سعید نعمت‌الله و محمدرضا شفیعی بعد از سریال‌های «جراحت»، «شیدایی»، «رستگاران»، «عقیق»، «مادرانه»، «روح الله» و… به حساب می‌آید.
به جز علی نصیریان، حسن پورشیرازی و حسام منظور که پیش از این به عنوان بازیگران سریال «برادر جان» معرفی شده‌اند، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد نیز دیگر بازیگرانی هستند که حضورشان در این پروژه قطعی شده و برای این ملودرام اجتماعی و مذهبی به ایفای نقش می‌پردازند.


و، اما شبکه پنج سیما

هنوز شبکه برنامه مشخصی برای پخش سریال مناسبی چه در ایام رمضان، فجر و چه عید نوروز ندارد. پیش از این هم غلامرضا الماسی در کسوت مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج در این باره گفته بود:هنوز شبکه تکلیف مشخصی برای پخش سریال مناسبتی (فجر و نوروز) برای این ایام ندارد. امروز هم در پیگیری‌ها به اینجا رسیدیم که کماکان پخش سریال مناسبتی در شبکه پنج سیما در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. البته شاید سریال تأمینی در این ایام مناسبتی فجر انقلاب اسلامی، نوروز و رمضان، روی آنتن برود.
البته در کنار سریال‌هایی که برای پخش آماده می‌شوند، برنامه‌های مختلفی نیز در دست تولید است و همچنین شبکه‌های تماشا و آی‌فیلم هم مثل همیشه بازپخش سریال‌های پرمخاطب سال‌های گذشته را در کنداکتور خود دارند.

مجله اینترنتی کولاک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار