احتمال تعطیلی امامزاده صالح و بازار تجریش
کد خبر: ۱۴۰۶۵۵
تاریخ انتشار: 2019 March 31    -    ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶

فرماندار شهرستان شمیرانات با بیان اینکه مراکز صنفی و خدماتی شمال پایتخت به دنبال بارش ها فردا(دوشنبه) تعطیل شده است، گفت: در صورت تداوم شرایط جوی نامساعد احتمال تعطیلی امامزاده صالح (ع) و مراکز خرید بازار تجریش نیز وجود دارد.

سیاوش شهریور عصر یکشنبه در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شمیرانات افزود: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های شدید و احتمال وقوع سیلاب در شهرستان تمامی واحدهای صنفی بویژه رستوران ها، کاخ موزه ها و پیست های اسکی در شمال تهران (دربند، درکه، توچال، لواسان و فشم) که به روددره ها منتهی می شوند فردا (دوشنبه) تعطیل هستند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شمیرانات تاکید کرد: توقف در حاشیه رودخانه ها ممنوع است و نیروی انتظامی با تمامی افراد یا واحدهای صنفی که دربرابر تعطیلی مقاومت کنند برخورد جدی خواهد داشت.

به گفته وی همه نیروهای امدادی و خدماتی شمیرانات در آماده باش هستند.

شهریور اعلام کرد: مرخصی تمامی مدیران و مسئولان تا پایان هفته جاری از سوی وزارت کشور لغو شده است و باید در محل خدمت خود حضور داشته باشند.

شهریور اظهارداشت: در صورت احتمال وقوع هرگونه رویداد یا حادثه در مسیرهای شهری و روستایی، راهداری به سرعت اقدام به انسداد جاده ها خواهد کرد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شمیرانات ضمن بیان اینکه مناطق پرخطر توسط شهرداری ها همواره رصد می شوند تاکید کرد: ماشین آلات شهرداری منطقه یک از امشب در بالاترین نقطه دربند مستقر شود.

این مقام مسئول با اشاره بر اهمیت فرهنگ سازی خاطرنشان کرد: باید بدون ایجاد نگرانی برای مردم، آنان را از خطرات احتمالی آگاه کنیم تا بتوان با همکاری شهروندان با هر حادثه ای مقابله کرد.

وی هشدار داد: مسافران از سفرهای غیر ضروری به شمال تهران بویژه بخش های لواسانات و رودبار قصران تا مساعد شدن هوا جداً خودداری کنند.

شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر 600 هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار