قطع یارانه‌ها با رای نمایندگان مجلس منتفی شد
کد خبر: ۱۴۰۶۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 March 31    -    ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیشنهاد یکی از نمایندگان مجلس قرار شد یارانه‌ها قطع شود اما خوشبختانه نمایندگان مجلس به این پیشنهاد رأی ندادند؛ متاسفانه کسانی که در تهران زندگی می‌کنند هیچ وقت درد کسانی که در نقاط محروم هستند را درک نمی‌کنند.

 حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی اظهار کرد: با پیشنهاد یکی از نمایندگان مجلس قرار شد یارانه‌ها قطع شود اما خوشبختانه نمایندگان مجلس به این پیشنهاد رأی ندادند؛ متأسفانه کسانی که در تهران زندگی می‌کنند هیچ وقت درد کسانی که در نقاط محروم هستند را درک نمی‌کنند.

عبادی، با بیان اینکه در پایان سال گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان سفر کرد، افزود: در این سفر بیش از یک هزار میلیارد تومان وعده داده شد که یک قدم مثبتی است.

عبادی تصریح کرد: احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان در استان طی یک سال به همت کمیته امداد، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه با هزینه ۵۰۰ میلیارد تومان یک اقدام خوبی بود که می‌تواند اشتغال و اقتصاد استان را رونق دهد.

وی با بیان اینکه سال گذشته نهضت گازرسانی در استان انجام شد و بسیاری از روستاهای استان به گاز متصل شدند، ادامه داد: در بودجه ۹۸ نیز با مصوبه مجلس بیش از ۱,۵۰۰ میلیارد تومان برای نهضت گازرسانی به روستاها و شهرها با اولویت استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان اختصاص پیدا کرده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ایثارگران در سال گذشته بحث بیمه آن‌ها بود و شأن جایگاه آزادگان، ایثارگران و جانبازان رعایت نشد اما در بودجه ۹۸ تصویب شده که بنیاد شهید برای بیمه ایثارگران اعتباری را اختصاص دهد.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
0
1
چرا یارانه بازنشسته فرهنگی را قطع کرده اید ؟ این بی عدالتی است که ثروتمندان یارانه بگیرند ولی بازنشسته فرهنگی با حقوق زیر سه میلیون را قطع کنید ... دولت ثروتمندان
سلطان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
0
0
قطع کنید این کوفتی رو این همه منت و ذلت نداره همه چیزو گرون کردید خجالت داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار