لبخند ترسناکی که الهام بخش جوکر شد!
کد خبر: ۱۴۰۴۳۳
تاریخ انتشار: 2019 March 29    -    ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
جرج یادداشتی را در محل انفجارها به جای می گذاشت که نشان می داد، او در حال انتقام گرفتن از اتفاقی است که در سنین پایین برای او رخ داده است. او در کودکی در محل کار خود گازهای نشتی را استشمام کرده و ریه هایش به بیماری لاعلاجی دچار شده و به جای پرداخت غرامت، او را از محل کارش اخراج کردند.

لبخند ترسناکی که الهام بخش جوکر شد!

لبخند ترسناکی که الهام بخش جوکر شد!اختصاصی «تابناک باتو» ـ لبخند همیشه نشانه شادمانی، خوشبختی و نیّت خوب افراد نیست، بلکه گاهی کاملاً برعکس است و شاخصی برای نمایش پریشانی های روانی است که انسان از آن رنج می برد و معانی ترس، وحشت و یا دیوانگی را در خود دارد.

این موضوع با لبخند مردی به نام «جرج میتسکی» مطابقت دارد. لبخند او را در فهرست ترسناک ترین لبخندهای تاریخ معاصر گنجانده اند که پس از خساراتی که به مردم وارد کرده بر لب نشانده است.

لبخند ترسناکی که الهام بخش جوکر شد!

جرج میتسکی مرد آمریکایی در سال ۱۹۰۳ میلادی به دنیا آمد و داستان او زمانی به شهرت رسید که بیش از ۵۰ بمب انفجاری را در شهر نیویورک داخل ایستگاه های قطار، دستشویی های عمومی، باجه های تلفن، کتابخانه ها، مراکز فروش، و سایر مراکز خدمات عمومی کار گذاشت و موفق شد ده ها بمب را ناگهانی منفجر و همه ساکنان نیویورک را در دهه چهل قرن پیش به مدت شانزده سال در وحشت و ترس فرو برد.

جرج یادداشتی را در محل انفجارها به جای می گذاشت که نشان می داد، او در حال انتقام گرفتن از اتفاقی است که در سنین پایین برای او رخ داده است. او در کودکی در محل کار خود گازهای نشتی را استشمام کرده و ریه هایش به بیماری لاعلاجی دچار شده و به جای پرداخت غرامت، او را از محل کارش اخراج کردند. به همین دلیل، او تصمیم گرفت تا از محل کار و مردم به طور کلی انتقام بگیرد. وقتی پلیس شانزده سال پس از نخستین انفجار او را دستگیر کرد، لبخند ترسناکی بر لبان او نشست و پس از تشخیص بیماری روانی، او را به یک مرکز روانی بردند.

لبخند ترسناکی که الهام بخش جوکر شد!

لبخند او الهام بخش بسیاری از نویسندگان و مؤلفین، از جمله خالق کاراکتر جوکر در فیلم بتمن شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار