جایزه پلیس راهور به رانندگان بدون تخلف
کد خبر: ۱۳۹۹۴۸
تاریخ انتشار: 2019 March 23    -    ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱

پلیس راهور تهران بزرگ در راستای کاهش حوادث و سوانح ترافیکی اقدام به برپایی بیش از ۲۱ غرفه در مبادی ورودی و خروجی و تفرجگاه‌های اصلی شهر تهران کرده و به رانندگان بدون تخلف جایزه می‌دهد.

سرگرد سید مسلم موسوی، مدیر آموزش همگانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در سال ۱۳۹۷ بیش از ۲۰ هزار کودک یکی از والدین خود را بر اثر سوانح رانندگی از دست داده‌اند. لذا پلیس راهور تهران بزرگ در راستای کاهش حوادث و سوانح ترافیکی به خصوص در حوزه‌ی کودکان اقدام به برپایی بیش از ۲۱ غرفه در مبادی ورودی و خروجی و تفرجگاه‌های اصلی شهر تهران کرده است و در این غرفه‌ها ضمن آموزش مفاهیم ترافیکی مسابقات خاصی نیز برگزار می‌شود و به رانندگان بدون تخلف، کودکان و سایر کاربران هدایای ارزنده‌ای تقدیم می‌شود.

موسوی افزود: تمامی کاربران ترافیکی با شرکت در پویش‌های «ریتم امنیت» و «بخاطر کودکان بااحتیاط برانیم» می‌توانند جوایز خاصی را برنده شوند که یکی از آن‌ها هزار جایزه ۱۰۰ هزار تومانی به رانندگانی است که در ایام نوروز ۹۸ هیچ‌گونه تخلف راهنمایی و رانندگی مرتکب نشده باشند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از جوایزی که پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این ایام برای شهروندان و مسافران پایتخت در نظر گرفته ۱۰ جایزه یک ملیون تومانی به رانندگانی است که از بستن کمربند ایمنی خود و کودکان خود عکس در قالب پویش «ریتم_امنیت» ارسال کنند که این جوایز نیز پس از اتمام تعطیلات نوروز به برندگان پرداخت خواهد شد.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار