170 جان باخته در تصادفات جاده ای 7 روز گذشته
کد خبر: ۱۳۹۹۴۳
تاریخ انتشار: 2019 March 23    -    ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰

معاون پلیس راهور ناجا گفت: در­ 7 روز گذشته 170 نفر در­ تصادفات جاده ای برون شهری،­ جان خود را از دست داده اند و 3 هزار و 741 نفر نیز مصدوم شده اند.

سرهنگ جهانی افزود: با توجه به بارش های برف و باران و مه گرفتگی در جاده ها باید رانندگی در این مسیرها بسیار متفاوت شود و حتی بایستی در جاهایی که برف و باران است رانندگان به دو موضوع­ رعایت­ فاصله طولی و رعایت سرعت مطمئنه دقت کنند.

او ادامه داد: حتی برجاده هایی که مه گرفتگی وجود دارد باید رانندگان توجه کنند که اگر تا عمق 50 متری را می بینند می توانند رانندگی کنند و به مسیر خود ادامه دهند در غیر این صورت باید بایستند تا وضعیت عادی شود.

سرهنگ جهانی گفت: در استان مازندران در محور دیباج به گلوگاه به دلیل سیلاب و آبگرفتگی مسدود­ است و همین طور در استان چهارمحال و بختیاری محور کوهرنگ به مسجد سلیمان گردنه شاه منصوری به علت بارش برف خطر سقوط بهمن مسدود است.

او ادامه داد: در استان سمنان محور شاهرود به آزادشهر به علت ریزش کوه راه مسدود است و مسیر جایگزین محور سمنان به فیروزکوه مشخص شده است.

معاون پلیس راه ناجا گفت: در استان گلستان به دلیل طغیان رودخانه بخش هایی از محورها مسدود است.
او افزود: در ارتباط با تصادفات و آمار و ارقام مهمترین تصادفات برون شهری درآذربایجان شرقی محور میاندوآب و ملکان رخ داده که متاسفانه به علت خستگی و خواب آلودگی منجر به واژگونی خودرو شده است .

همچنین در استان خراسان محور سبزوار طی دو ­روز گذشته به علت لغزندگی جاده و عدم رعایت سرعت مطمئنه چندین مورد واژگونی داشتیم.

او گفت: در­ 7 روز گذشته 170 نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده اند و 3 هزار و 741 نفر مصدوم شده اند که هرچند در مقایسه با ­مدت مشابه کاهش داشته ایم اما یک نفر نیز زیاد است.

شبکه خبر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار