ریختن گازوئیل؛ عامل تصادف در هراز؟
کد خبر: ۱۳۹۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 March 23    -    ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص ریختن گازوئیل و روغن در محورها ضمن مستندسازی نسبت به اطلاع رسانی دقیق و به موقع به پلیس از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اقدام کنند.

در پی انتشار کلیپی از ریختن گازوئیل در محور هراز در منطقه هردورود(چالدران) در فضای مجازی، رئیس پلیس راه مازندران نسبت به آن واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران ضمن تکذیب هرگونه اخباری در خصوص ریختن گازوئیل در این منطقه،‌ گفت: این نقطه از محور هراز بدلیل داشتن پیچ تند از مناطق حادثه خیز در محور هراز است که متاسفانه برخی رانندگان به علت تخطی از سرعت مطمئنه در این نقطه دچار سانحه می شوند.

وی با اشاره به وقوع واژگونی یک دستگاه خودرو در این منطقه و به تبع آن ریخته شدن روغن و آب رادیاتور آن در کف جاده و در ادامه بارش باران، موجب لغزندگی سطح جاده شده است، افزود: متاسفانه به دلیل وقوع این حادثه و بدنبال آن رعایت نکردن سرعت مطمئنه از سوی رانندگان وسایل نقلیه، شاهد بروز حادثه رانندگی در این نقطه بوده‌ایم که مراتب سریعا از طریق راهداری برای ایمن سازی اعلام شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص ریختن گازوئیل و روغن در محورها ضمن مستندسازی نسبت به اطلاع رسانی دقیق و به موقع به پلیس از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اقدام کنند تا برخورد مناسب انتظامی و قضایی با متخلفان صورت گیرد.

قدمی از کاربران فضای مجازی خواست از بازنشر چنین اخباری جدا خودداری کنند و به جای آن با هشدار به رانندگان وسایل نقلیه در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در راستای پیشگیری از حوادث رانندگی و کاهش تصادفات یاری کنند.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
0
0
عذر بدتر از گناه. اگر اتومبیلی چپ کرده، عوامل راهداری باید اقدام به پاکسازی محور برای تردد نمایند. ولی به نظر میاید داستان جاده چالوس در هراز تکرار میشود. لازم است فکری به حال امداد خودروهای شخصی معروف به کرکسها بشود!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار