بازگرداندن کوله پشتی میلیاردی به مالک آن
کد خبر: ۱۳۹۸۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 March 22    -    ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

به نقل از پایگاه خبری پلیس، ذبیح‌الله دلاور اظهار کرد: روز گذشته حسین قاسمی از مأموران پلیس فرودگاه اصفهان، متوجه شد یک کوله‌پشتی در محوطه فرودگاه بدون صاحب رهاشده است.

رئیس پلیس فرودگاه اصفهان تصریح کرد: این پلیس وظیفه‌شناس پس از بررسی امنیتی، کوله‌پشتی را بازرسی کرد که حاوی 10 دسته‌چک، 3 انگشتر طلا، یک برگ چک در وجه حامل به مبلغ 500 میلیون ریال، 4 قطعه سکه بهار آزادی و ارزهای خارجی شامل «پوند- دلار آمریکا- دلار کانادا- درهم امارات- درهم مغرب- یوان چین- یورو- ارز مالزی» و وجه نقد کشورمان در مجموع به ارزش 2 میلیارد ریال بود.

وی افزود: مأموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند مالک آن را شناسایی و اموال کشف‌شده را پس از طی مراحل قانونی به او بازگرداندند.

دلاور در پایان خاطرنشان کرد: صاحب این کیف از صحت عمل و وظیفه‌شناسی ستوانیکم حسین قاسمی و مجموع کارکنان خدوم و تلاشگر نیروی انتظامی تقدیر کرد و از خدای متعال برای تلاشگران عرصه نظم امنیت سالی توأم بابرکت و موفقیت را خواستار شد.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
0
0
چقدر بی خیال بوده صاحب کیف. اینهمه سرمایه تو کیف داشته و بدون دقت در نگهداری آنرا رها کرده. مطمئنا" صاحبش یک مرد بوده ،این دسته گلها رو آقایان به آب میدهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار