پیام تسلیت رییس اورژانس کشور در پی شهادت یکی از نیروهای اورژانس
کد خبر: ۱۳۹۸۲۹
تاریخ انتشار: 2019 March 22    -    ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

رییس سازمان اورژانس کشور، شهادت عبدالهادی شهدادزهی در حمله بامداد امروز اشرار به یک پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

 متن پیام دکتر پیرحسین کولیوند به شرح زیر است:

«بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران ۱۶۹)

بار دیگر حزن و اندوه، خانواده اورژانس را در بر گرفت. حمله اشرار به پایگاه اورژانس ۱۱۵ استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت یکی از خدمت‌رسانان اورژانس در حین انجام وظیفه شد، موجب تاسف و تاثر گردید.

در دومین روز از آغاز سال باید در غم از دست دادن این عزیزان به سوگ بنشینیم. اینجانب ضمن ابراز همدردی با بازماندگان و خانواده بزرگ اورژانس، شهادت این عزیز را به خانواده‌های داغدار و خانواده بزرگ اورژانس تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آنها صبر جمیل و اجر جزیل و برای شهدا رحمت واسعه در اعلا علیین مسئلت می‌نمایم. روح پاک عبدالهادی شهداد زهی با ارواح شهیدان والامقام به‌ویژه حضرت آقا سیدالشهداء (ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و قطعاً در شب شهادت حضرت زینب (س) در سفره ایشان از روزی الهی بهره‌مند می‌گردد.»

گفتنی است ساعت ۲۵ دقیقه بامداد امروز چند نفر از اشرار مسلح با مراجعه به پایگاه اورژانس، درچند کیلومتری پایگاه اعلام تصادف کاذب می‌کنند و شهید عبدالعادی شهدادزهی نیز در حال حرکت به سمت آمبولانس برای انجام ماموریت، با شلیک گلوله مجروح می‌شود و در ساعت ۲ و ۳۲ دقیقه بامداد بر اثر خونریزی شدید به شهادت می‌رسد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار