آخرین خبرها از وضعیت دزفول واندیمشک
کد خبر: ۱۳۹۸۲۷
تاریخ انتشار: 2019 March 22    -    ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

اختلاف مرزی بین دو شهرستان دزفول و اندیمشک سابقه چندین ساله دارد که در شب گذشته (۲۹ اسفندماه ۹۷) بین تعداد محدودی از جوانان و افراد دو شهرستان نزاعی دسته جمعی رخ داد که در این رابطه متاسفانه تعدادی از طرفین به وسیله سلاح شکاری مجروح و مصدوم شدند که بیشتر این افراد به صورت سرپایی مداوا و از مراکز درمانی مرخص شدند.

مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان با اشاره به درگیری‌های اخیر بین شهروندان دزفول و اندیمشک، گفت: اوضاع در دزفول و اندیمشک عادی است.

ایسنا: رضا نجاتی در حاشیه جلسه شورای تامین خوزستان با اشاره به اتفاقات اخیر در دزفول و اندیمشک اظهار کرد: اوضاع کاملا به حالت عادی برگشته و هیچ گونه مورد امنیتی و انتظامی که موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی شهرستان‌های دزفول و اندیمشک شود، وجود ندارد.

وی گفت: اختلاف مرزی بین دو شهرستان دزفول و اندیمشک سابقه چندین ساله دارد که در شب گذشته (۲۹ اسفندماه ۹۷) بین تعداد محدودی از جوانان و افراد دو شهرستان نزاعی دسته جمعی رخ داد که در این رابطه متاسفانه تعدادی از طرفین به وسیله سلاح شکاری مجروح و مصدوم شدند که بیشتر این افراد به صورت سرپایی مداوا و از مراکز درمانی مرخص شدند.

مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان افزود: شورای تامین خوزستان و شورای تامین دو شهرستان تشکیل شده است و همچنان به طور دقیق اوضاع رصد و دنبال می‌شود و با افرادی که احتمالا بخواهند از این فضا سوءاستفاده کنند برخورد لازم انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: موضوع شناسایی و دستگیری مسببین، محرکین و اخلالگران نظم عمومی در دستور کار شورای تامین خوزستان قرار گرفته است و با برهم‌زنندگان نظم عمومی و امنیت این دو شهرستان مطابق قانون با قاطعیت برخورد می‌شود و در این زمینه با هیچ کسی مماشات نخواهد شد.

فردا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار