تعرفه‌های درمانی سال ۹۸ تصویب شد
کد خبر: ۱۳۹۷۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 March 20    -    ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰

دکتر سعید نمکی در حاشیه بازدید از ایستگاه سلامت نوروزی در منطقه قوری چای آزاد راه کرج تهران، اظهار کرد: روز دوشنبه در آخرین جلسه هیات وزیران در سال ۹۷، موضوع تعرفه های تشخیصی و درمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت مصوب شد که تعرفه‌ها در بخش دولتی بطور میانگین ۱۰ و در بخش خصوصی ۱۳ درصد رشد داشته باشد.

وی افزود: افزایش تعرفه‌های پزشکی سال ۹۸ کمتر از نرخ تورم سالیانه خواهد بود، اما با نشست‌های متعددی که با همکاران بخش خصوصی داشتیم و همدلی و همراهی این عزیزان، توافق شد بنا بر جمیع شرایط، سال ۹۸، سال سودآوری برای مراکز درمانی بخش خصوصی نمی تواند باشد و بخش خصوصی در شرایط تحریم و فشارهای اقتصادی، با مردم همراهی خواهند کرد.

به گزارش وبدا، وزیر بهداشت اضافه کرد: افزایش تعرفه بخش خصوصی، حداقل رشد ممکن و لازم را داشته است که دچار بحران در پرداخت هزینه ها نشود و سال ۹۸ را با چالش کمتر و البته گذشت از بخشی از عواید خود سپری خواهند کرد.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
0
1
پزشکان مرفه ترین و کم دغدغه ترین قشر جمعیت ایران هستند. چرا با مردمیکه سال سختی را پشت سر گذاستتند همراهی نمیکند و دوسال از افزابش تعرفه های خود چشم پوشی نمی کنن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار