آتش سوزی یک فروند هواپیما در فرودگاه مهرآباد
کد خبر: ۱۳۹۶۶۷
تاریخ انتشار: 2019 March 20    -    ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰

پیمان صابریان رییس اورژانس تهران از آتش سوزی یک فروند هواپیما در فرودگاه مهرآباد خبر داد.

وی گفت: این حادثه ساعت ۲۱ امشب رخ داد و ۱۰ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.

صابریان گفت: جزییاتی از تعداد مصدومان حادثه در دست نیست و نیرو‌های آتش نشانی در حال اطفا حریق هستند.

رئیس اورژانس تهران گفت: این هواپیما حدودا ۱۰۰ مسافر داشته است که نیمی از آن‌ها تخلیه شده‌اند و نیرو‌های امدادی در حال امداد رسانی هستند. خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشته است.

جعفرزاده گفت: مهارت خلبان موجب شد به مسافران آسیبی وارد نشود و هواپیما با مهارت خاص روی باند فرود آمد.

گفته می‌شود مهارت بالای معلم خلبان این هواپیما (آقای س) سبب شده فوکر ۱۰۰ (EP-IDG) به سلامت و بدون بروز سانحه جانی روی باند فرودگاه مهرآباد به زمین بنشیند.

معصومه اصغرزاده درباره آخرین وضعیت مسافران پرواز ایران ایر به خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، گفت: تمام مسافران پرواز قشم-تهران در CIP فرودگاه مهرآباد پذیرایی شدند هم‌اکنون در حال جابه‌جایی آن‌ها به محل سکونتشان هستیم.

وی با بیان این‌که بابت بروز این سانحه از مسافران عذرخواهی و قدردانی می‌کنیم، افزود: مسافران این پرواز از مهارت بالای خلبان و مهمانداران راضی بودند و بابت مدیریت خوب در این فرود اضطراری از خلبان و کرو پروازی قدردانی کردند.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شایعات آتش یک فروند هواپیما در فرودگاه مهرآباد اظهار کرد: خبر‌های حاکی از آتش گرفتن این هواپیما شایعه است.

وی در ادامه بیان کرد: تنها یک مشکل فنی در باز شدن چرخ‌های هواپیما بوده است که اکنون این هواپیما بدون هیچ خسارت جانی و مالی فرود آمده است.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار