از آخرین وضعیت جاده ها باخبر شوید
کد خبر: ۱۳۹۶۱۷
تاریخ انتشار: 2019 March 19    -    ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷

رئیس پلیس راه راهور ناجا از بازگشایی محور کرج-چالوس خبر داد.

محمدحسین حمیدی در تشریح این خبر اظهار کرد: محور کرج-چالوس (محدوده هفت برادران تا تونل سه قلو هزارچم) در استان مازندران که به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود بازگشایی شد.

 

سوادکوه باز شد/ ریزش کوه در کندوان
فرمانده انتظامی سوادکوه از بازگشایی کامل محور سوادکوه در محدوده جوارم – زیرآب خبر داد.

سرهنگ مهدی خادمی با اشاره به اینکه محور سوادکوه در محدوده جوارم – زیرآب به دلیل رانش زمین و بارش شدید باران مسدود شده بود، از بازگشایی آن خبر داد.

وی اظهار داشت: هم اکنون تردد در این مسیر عادی و روان در جریان است.

همچنین سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران نیز گفت: ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه عصر سه شنبه محور کرج - چالوس محدوده هفت برادران تا تونل سه قلو هزارچم به دلیل ریزش کوه مسدود شد.

سیلاب روز گذشته خسارت‌های زیادی از جمله آبگرفتگی، ریزش و رانش و آسیب به بخش‌های مختلف در استان به بار آورده است.

 

ترافیک سنگین در محورهای امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم

رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محورهای امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم خبر داد.

سرهنگ سیاوش محبی اظهار کرد: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در محور هراز به سمت شمال محدوده آبعلی و امامزاده هاشم هستیم و از همه رانندگان و مسافران می‌خواهیم صبر و حوصله را در دستور کار رانندگی و سفر خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه محور فیروزکوه به سمت شمال محدوده گیلاوند نیز دارای حجم تردد زیاد خودرو و ترافیک است گفت: از رانندگان می‌خواهیم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از وقوع حوادث رانندگی جلوگیری کنند و رانندگان می‌بایست به ازای هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه به استراحت بپردازند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران همچنین در ادامه از ترافیک سنگین در محورهای امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم خبر داد و بیان کرد: طبق گزارشات در خصوص آخرین وضعیت جوی فعلاً تا اطلاع ثانوی بارش نخواهیم داشت اما توصیه می‌شود که رانندگان و مسافرین عزیز جهت تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر کشور زنجیر چرخ را با خود به همراه داشته باشند.

وی گفت: بسیاری از شهروندان ، با تصور سبک بودن ترافیک، شب هنگام سفر خود را آغاز می‌کنند، حرکت همزمان خودروها در مسیرهای مشترک ترافیکی فوق سنگین را در جاده‌های پر تردد ایجاد می‌کند.

وی وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران از جمله محورهای فیروزکوه، امام رضا (ع) و حرم تا حرم را سنگین و پرتردد خواند و گفت: رانندگان عزیز قبل از حضور در محورهای مواصلاتی از وضعیت ترافیکی راه‌ها اطلاع حاصل و با مدیریت زمان برنامه ریزی سفر از معطل شدن در ترافیک طولانی جلوگیری کنند.

 

رئیس پلیس راه راهور ناجا خبر داد
محور کرج-چالوس مجدد مسدود شد

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: محور کرج-چالوس (محدوده هفت برادران تا تونل سه قلو هزارچم) مسدود شد.

محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راه راهور ناجا در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح این خبر اظهار کرد: محور کرج-چالوس (محدوده هفت برادران تا تونل سه قلو هزارچم) در استان مازندران به دلیل ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

 

هشدار ترافیکی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور:
۲۹ اسفند برای سفر مناسب نیست

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: فردا (۲۹ اسفند ۹۷) با توجه به وضعیت ناپایدار محور‌های مواصلاتی کشور، برای سفر مناسب نیست.

سرهنگ نادر رحمانی ضمن هشدار به رانندگان برای تردد در محور‌های مواصلاتی کشور طی فردا، اظهار کرد: فردا (۲۹ اسفند ۹۷) با توجه به وضعیت ناپایدار محور‌های مواصلاتی کشور، برای سفر مناسب نیست و در اغلب محور‌های کشور شاهد بارندگی خواهیم بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تصریح کرد: شرایط زمستانی هنوز در محور‌های مواصلاتی حاکم است؛ شب گذشته (۲۷ اسفند) تعدادی از هموطنان در محور خوش‌ییلاق شاهرود گرفتار شدند که با تلاش و زحمت بسیار توانستیم این افراد را نجات دهیم.

وی از رانندگان خواست حتی‌المقدور در زمان بارندگی سفر خود را مدیریت کرده و حین سفر در ایام نوروزی نیز ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، تجهیزات لازم مانند زنجیر چرخ و البسه گرم را همراه داشته و پیش از ورود به محورها، باک بنزین خودروی خود را پر کنند.

رحمانی یادآور شد: شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ مربوط به مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور است.

 

 

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد و از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای منتهی به شمال خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در اکثر محورهای استان اردبیل، محورهای بجنورد-اسفراین و بجنورد-آشخانه استان خراسان شمالی، محورجنگل گلستان-چمن بید استان گلستان، محور بانه-سقز استان کردستان هستیم. همچنین بارش باران نیز در اکثر محورهای استان مازندران و گیلان مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: مه گرفتگی همراه با کاهش دید در ارتفاعات استان مازندران نیز مشاهده می‌شود.

رحمانی در ادامه درباره وضعیت ترافیکی محورهای کشور نیز اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در محدوده‌های کارسالار و تونل شیرگاه نیمه سنگین و در طول محور پر حجم و روان است. همچنین ترافیک مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس در محدوده محدوده هزارچم نیز سنگین و در طول محور پر حجم است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلس راهور در پایان افزود: ترافیک در مسیر آزادراه تهران به کرج از محدوده گرمدره تا پل فردیس و آزادراه کرج به قزوین از پل فردیس تا پل حصارک نیمه سنگین است. سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار