حمله توهین‌آمیز طراح سوالات برنده‌باش به مجریان تلویزیون
کد خبر: ۱۳۹۵۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 March 19    -    ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۵

مسئول طراحی سوالات «برنده باش» در واگنش به انتقادات مردم و مجریان از این برنامه گفت: یکی از مزیت‌های ورود بازیگران به عرصه اجرا اگر حذف مجریانی در حد قاسم بی‌نیاز و محمد نظری و ... از تلویزیون باشد چرا نباید از این اتفاق استقبال کرد؟ این طبعا به نفع تلویزیون جمهوری اسلامی است.

در حاشیه‌های اخیر نکته‌ی جالب اعتراض یکپارچه مجریانی است که خود یکی از نقاط ضعف اصلی تلویزیونند. یعنی چهره‌هایی در حد امیر جوشقانی، قاسم بی‌نیاز و دکتر محمد نظری و نیما کرمی و امثالهم خودشان باور دارند که مخاطب دارند و مردمی پیدا می‌شوند که به خاطر آن‌ها برنامه‌ای را ببینند؟
اساسا یکی از دلایل عقب‌ماندگی رسانه‌ی ملی از رسانه‌های جدید همین چهره‌هایی هستند که مدل اجراشان حتی اگر در دهه شصت هم پخش میشد جذابیتی نداشت، چه رسد به سال‌های آخر دهه نود

گفتنی است که در بسیاری از قسمت‌های برنامه برنده‌باش، سوالاتی با پاسخ اشتباه طرح شده است؛ که حتی یک بارهم منجر به دستکاری برنامه در تدوین شده بود.
البته علاوه بر سوالات با پاسخ ا‌شتباه، سوالاتی نازل همچون رنگ مورد علاقه سحر قریشی، انتقاد مردم را برانگیخته بود.

منبع: کانال تلگرامی سینمادیلی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
0
5
اتفاقا من همیشه اجرای آقای بی نیاز و دکتر نظری را دوست دارم چون آدمهای خوبی هستند آرامش خاصی به مخاطب میدهند.بر عکس مسابقه برنده باش.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
0
6
اجرای آقای بی نیاز خیلی بی نقص و دلنشینه. ایشان چون اهل علم و ادب هستند و اخلاق خوشی هم دارند اجراهاشون خیلی خوشایند و حرف زدنشون بدون نقص و مودبانه انجام میشه. یک دقیقه اجرای اقای قاسم بی نیاز میارزه به تمام اجراهای محمدرضا گلزار که رفته دندونهاشو مثل خرگوش لمینیت و سفید کرده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار